کد خبر 492685
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ساخت گیت‌های ورودی و خروجی در مرز شلمچه و مهران برای جلوگیری از ایستایی و کندی کنترل روادید وگذرنامه زائران، با سرعت زیاد و قبل از اربعین حسینی به پایان می رسد.

به گزارش مشرق، سردار "محمدرضا اسحاقی" در رأس هیئتی از مسئولان انتظامی استان خوزستان و در بازدید از روند ساخت گیت های ورود و خروج زائران حسینی در مرز شلمچه، گفت: با روش ساخت و ساز جهادی گیت ها، انشاءالله در یک زمان بندی کوتاه، فضای مناسبی برای تسهیل تردد در اختیار زائران اربعین حسینی، قرار می دهیم.

وی با اشاره به اینکه گیت های در حال احداث از پروژه هایی است كه ساخت آنها در سال جاری آغاز شده است، گفت: ساخت گیت های ورودی و خروجی به منظور جلوگیری از ایستایی و کندی کنترل روادید و گذرنامه زائران، با همکاری دستگاه های ذیربط با سرعت زیاد و قبل از اربعین حسینی، به پایان می رسد.

فرمانده انتظامی خوزستان با تأکید بر ایجاد نظم و انضباط ترافیکی در جاده ها و برقراری امنیت برای زائران اربعین حسینی، گفت: سعی شده با ایجاد تسهیلات و تمهیدات، از ترددهای اضافی و ترافیک سنگین جلوگیری شده و زمینه برای تسهیل تردد زوار این کنگره عظیم دینی، فراهم شود.

اسحاقی با بررسی وضعیت جاده ها و عبور و مرور احتمالی خودروهای زائران اربعین حسینی و همچنین پارکینگ خودروها در مرزهای شلمچه و چزابه، گفت: زیرساخت های مناسبی برای تردد خودروهای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده است که با توجه به قابلیت های این مرزها، زائران اربعین حسینی مشکلی در زمینه ترافیکی ندارند.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس