کد خبر 493527
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۷

سخنگوی کاخ کرملین تاکید کرد: هنوز خیلی زود است که در خصوص احتمال دیدار ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و باراک اوباما همتای آمریکایی اش صحبت کنیم.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، دیمتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین روز دوشنبه در سخنانی تصریح کرد: هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره دیدار احتمالی بین پوتین و اوباما در نشست آتی گروه 20 در ترکیه صحبت کنیم چرا که برنامه‌های پوتین هنوز نهایی نشده است.

وی در ادامه افزود: برنامه دیدارهای دو جانبه ولادیمیر پوتین هنوز نهایی نشده است، با همکاری سایر کشورها این برنامه‌ها در حال آماده شدن است و صحبت کردن از پوتین و اوباما هنوز خیلی زود است.

نشست رهبران گروه 20 قرار است طی روزهای 15 و 16 نوامبر (24 و 25 آبان) در شهر آنتالیا برگزار شود. هفته گذشته کرملین تایید کرد که دیدار بین پوتین و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در حاشیه این نشست برگزار خواهد شد.

گروه 20 در سال 1999 میلادی تاسیس شده و هدف اصلی از شکل گیری آن کمک به همکاری‌های بین‌المللی در زمینه مسائل مهم اقتصادی و مالی جهان بوده است. گروه 20 شامل اقتصادهای بزرگ و پیشرفته و نوظهور جهان است و 85 درصد تولید ناخالص داخلی جهان و 75 درصد تجارت جهانی را در اختیار دارند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس