کد خبر 493611
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

سخنگوي دفتر تحقيقات فدرال آمريکا اعلام کرد که روسيه و مصر پيشنهاد اين دفتر براي کمک به تحقيقات درباره سقوط هواپيماي روسي در صحراي سينا را رد کردند.

به گزارش مشرق به نقل از پايگاه اينترنتي شبکه خبري الجزيره، سخنگوي دفتر تحقيقات فدرال آمريکا اعلام کرد که اين دفتر به روسيه و مصر پيشنهاد داده که در زمينه پزشکي قانوني و اقدامات ديگر درباره تحقيقات درخصوص جزئيات و دلايل سقوط هواپيماي روسي در صحراي سينا به آن‌ها کمک کند اما اين دو کشور هرگونه همکاري و کمک مقامات آمريکايي در اين باره را رد کردند.

اخيراً يک هواپيماي روسي در صحراي سينا در مصر سقوط کرد که موجب کشته شدن تمامي سرنشينان و خدمه آن شد.

مصر و روسيه هنوز به طور رسمي دلايل سقوط اين هواپيما را اعلام نکرده‌اند اما سازمان اطلاعات آمريکا مي‌گويد مسوولان روسي احتمال مي‌دهند که در اين هواپيما بمب‌گذاري شده باشد. همچنين انگشت‌هاي اتهام به سمت "ابو اسامه مصري" يکي از مسئولان پيشين گروه "انصار بيت‌المقدس" و رهبر کنوني داعش در مصر نشانه مي‌رود.

از سوي ديگر نخست‌وزير روسيه نيز اعلام کرد: احتمال دارد سقوط هواپيماي روسي در صحراي سينا به دليل يک اقدام تروريستي باشد.

فيليپ هاموند، وزير خارجه انگليس نيز اعلام کرد که کشورش اطلاعات حساسي را درباره سقوط هواپيماي روسي در اختيار دارد و بيشتر احتمال داده مي‌شود که داعش يا يک گروه نزديک به آن اقدام به بمبگذاري در اين هواپيما کرده باشد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس