شبکه روسیا الیوم اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را نادیده گرفته است.

به گزارش مشرق؛ شبکه تلویزیونی روسیاالیوم گزارش داد اوباما اقدامات جنایتکارانه اسرائیل را علیه فلسطینیان نادیده گرفته است.

خبرنگار این شبکه در واشنگتن درباره دیدار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا گفت: این اولین نشست اوباما و نتانیاهو در کاخ سفید یک سال پس سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکاست که در این سخنرانی سیاست های رئیس جمهور آمریکا را درباره پرونده هسته ای ایران به چالش کشید.

دیروز دو طرف درباره موضوعات مختلفی گفتگو کردند که شامل تضمین امنیت و برتری نظامی اسرائیل تا اوضاع سوریه است. رئیس جمهور آمریکا موضع جدیدی درباره تحولات فلسطین داشته است. وی آنچه را که خشونت فلسطینیان علیه غیرنظامیان اسرائیلی توصیف کرد محکوم کرد ولی اشاره ای به اقدامات اسرائیل در اراضی فلسطینی نداشت.

نتانیاهو در واشنگتن تلاش می کند آمریکا را به اعطای کمک های بیشتر نظامی به اسرائیل ترغیب کند. این رژیم سالانه سه میلیارد دلار کمک مالی در کنار تسلیحات و تجهیزات نظامی دریافت می کند. نتانیاهو می خواهد قرارداد نظامی و امنیتی جدید میان آمریکا و اسرائیل که در سال 2017 آغاز می شود به پنج میلیارد دلار برسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • گمنام ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    مثل این می ماند که آقای اوباما مارا نمی شناسد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس