کد خبر 49142
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۲

سرعت غير مجاز کاميون در بلوار باهنر شهر جديد پرند به يک خودرو پژو آردي برخورد کرد که در اين حادثه دو سرنشين پژو در آتش سوختند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، ظهر امروز و بر اثر برخورد کاميوني با خودرو پژو آردي در بلوار شهيد باهنر شهر جديد پرند که منجر به آتش‌سوزي شد، دو سرنشين خودرو پژو کشته شدند.

اسماعيل صدرزاده، رئيس روابط عمومي عمران شهر جديد پرند به خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا» گفت: اين حادثه در بلوار شهيد باهنر اتفاق افتاد و دليل اصلي آن بي‌دقتي و سرعت غير مجاز راننده کاميون بود که در هنگام خروج خودرو پژو آردي از پشت به آن برخورد کرد و موجب آتش‌سوزي شد؛ در اين حادثه دو سرنشين خودرو پژو جان باختند و راننده کاميون نيز جراحتي جزئي برداشت و هم‌اکنون در کلانتري شهر جديد پرند بازداشت است.

رئيس روابط عمومي عمران شهر جديد پرند بيان داشت: به گفته مأموران آتش‌نشاني اگر ماشين‌هاي اطراف صحنه تصادف با يک کپسول آتش‌نشاني، خودروي گرفتار در حريق را خاموش مي‌کردند دو سرنشين زنده مي‌ماندند و اين در حالي است که کسي به آتش‌نشاني اطلاع نداده بود و آنها از دود برخواسته از حادثه متوجه حريق شده بودند.

وي ادامه داد: البته در مکاني که تصادف رخ داده است ايراد هندسي بلوار اصلي شهر (شهيد باهنر) نيز وجود دارد چرا که در ابتداي طرح شهر جديد پرند پيش‌بيني جمعيت براي اين شهر حدود 80 هزار نفر بوده است در حاليکه در طرح جامع پرند پيش‌بيني جمعيني بالغ بر 700 هزار نفر است.

صدرزاده خاطر نشان کرد: کمربندي‌هاي شمالي و جنوبي شهر جديد پرند به صورت کامل فعال نشده است و اگر رمپ‌هاي خروجي کامل شود نيازي به اين نيست که کاميون‌ها وارد بلوار شهيد باهنر شوند و از همان‌ مکان وارد رمپ‌هاي خروجي شهر مي‌شوند؛ در حقيقت مي‌توانند وارد اتوبان تهران ـ ساوه، شهر صنعتي يا جاده ساوه شوند.

وي افزود: اگر خروجي‌هاي چهارگانه وجود داشته باشد، وسايل نقليه به راحتي از آنها تردد خواهند کرد و کمتر شاهد چنين حوادث دلخراشي خواهيم بود ولي متأسفانه هم‌اکنون اين خروجي‌ها بهره‌ورداري نشده است و به همين وضع مانده و اکثراً از بلوار اصلي شهيد باهنر تردد انجام مي‌شود البته کاميون‌هايي هم که در حال حاضر با توجه به ساخت و ساز در شهر جديد پرند مجبور به تردد هستند علي‌رغم تذکرات بسيار و نظارت راهنمايي و رانندگي در سطح شهر سرعت غير مجاز دارند و کمتر به قوانين راهنمايي و رانندگي احترام مي‌گذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس