کد خبر 490391
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

دو فوریت طرح کمک پنج میلیارد تومان شهرداری تهران به مردم ایلام، لرستان و کوهدشت تصویب شد.

 به گزارش مشرق، ظهر امروز دو فوریت طرح کمک به مناطق سیل‌زده ایلام و لرستان و شهرستان کوهدشت با اکثریت آرا تصویب شد که براساس آن شهرداری تهران مبلغ 5 میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری و به صورت امکانات خدمات شهری، این کمک‌ها را در اختیار مردم سیل‌زده قرار می‌دهد.

در حین تصویب این دو فوریت، پرویز سروری، رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران، ضمن انتقاد از این مصوبه گفت: ما با مردم سیل‌زده احساس همدردی می‌کنیم اما جای سوال است که آیا جای شهرداری با وزارت کشور و دولت عوض شده؟ آیا قرار است منابع پولی از شهر تهران در اختیار مناطق آسیب‌دیده قرار بگیرد؟.

وی افزود: در حالی شهرداری تهران کمک 5 میلیاردی به مردم سیل‌زده را در دستور کار قرار داده که دولت تنها 10 میلیارد تومان می‌خواهد به آنها کمک کند و این در حالی است که شهرداری پول پیمانکاران را نداده است.

رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه کشور ما حادثه‌خیز است، گفت: ممکن است این کمک به روال بدل شود که قطعا آثار مطلوبی نخواهد داشت.

محسن پیرهادی، عضو هیات رییسه شورای شهر تهران نیز ضمن دفاع از این دو فوریت گفت: امروز مشکل در مناطق سیل زده زیاد است به گونه‌ای حتی یک جرثقیل در این شهر سالم نمانده که بتوانند وسایلی که موجب بسته شدن راه شده را بردارند و این کار برای شهرداری هزینه‌ای نیست و پیشنهاد می‌شود در قالب ارائه تجهیزات خدمات شهری به آنها کمک کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    0 0
    مولا علی وقتی برادرش نزدش آمد شمع بیت المال را خاموش کرد. شهرداری تهران اموال بیت المال را بدون کسب اجازه از مرئم شهر صرف اموری می کند که ربطی به امور شهری تهران ندارد و باعث گرانی مسکن در نهران می شوذ. یک نمونه آن کمک 40 میلیاردی در اربغین پارسال در کربلا بوده است. بنده جانم را فدای امام حسین می کنم شهرداری به جای صرف بودجه شهرداری در این امور خواهشا مثل بنده از اموال شخصی صرف خدمت به عزاداران حسینی و سیلزدگان نمایند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس