کد خبر 489788
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

مساله اعتماد میان تولیدکنندگان و مشتریان بسیار حائز اهمیت است؛ شرکت‌های خودروسازی تلاش زیادی می‌کنند تا مشتریان با چشمانی بسته به محصولات آن‌ها اعتماد کنند. برای آشنایی با مورد اعتماد‌ترین برند‌های خودروسازی از سوی کاربران،

مورد اعتمادترین برند‌های خودروسازی جهان به گزارش مشرق، گزارش سالیانه مصرف کنندگان خودرو در سال ۲۰۱۵ با جمع‌آوری نظرات صاحبان بیش از ۷۵۰,۰۰۰ خودرو منتشر شده است. با توجه به این نتایج می‌توانیم اعتماد و نظر مشتریان به هر خودرو و در نهایت به هر برند را تشخیص دهیم.
مقالات مرتبط:
 
رده‌بندی رضایت‌مندی مشتریان برند‌های خودروسازی جهان
 
در نمودار زیر میانگین نمرات بدست‌ آمده از برخی خودرو‌های هر برند لحاظ شده است. هم‌چنین تعداد مدل‌های هر برند نیز که نظر سنجی از صاحبان آن‌ها انجام شده، در مقابل نامش درج شده است. خطوط آبی نشانگر بیشترین و کمترین امتیاز دریافت شده از نظر‌ مالکان آن‌ها است. برند‌های جاگوار، لندروور، میتسوبیشی، اسمارت و تسلا نیز به دلیل فقدان اطلاعات کافی از این نمودار حذف شده‌اند.  
 
همانطور که پیش‌بینی می‌شد، برند‌های ژاپنی به خصوص لکسوس و تویوتا هم‌چنان در صدر قرار دارند که این نشان از رضایت و اعتماد مشتریان بزرگترین تولید‌کننده‌ی خودرو در جهان است. از نکات جالب این نظرسنجی می‌توان به اعتماد بالاتر مشتریان برند‌های کره‌ای نسبت به رقبای آلمانی خود اشاره کرد که در نوع خود باورنکردنی است. برند‌های آمریکایی نیز طبق روال چند سال گذشته در ره‌های پایینی این لیست قرار گرفته‌اند.

مورد اعتمادترین برند‌های خودروسازی جهان

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابوذر ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    3 0
    جای سایپا و ایرانخودرو خالییه!!!!!!!!!!!!!!
  • علیرضا اهواز ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    1 0
    سایپا مطمئن
  • پسر ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    1 0
    با این کیفیتی که مونتاژ کارای ایران دارند باید در صدر جدول قرار بگیرند!!
  • ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    0 0
    big like

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس