سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال پرونده وی و دو تن از مربیان دیگر تیم ملی را به کمیته اخلاق ارجاع داده است.

به گزارش مشرق، برنامه نود ۴ آبان با محوریت پوشش مسابقات هفته نهم و دهم لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما آغاز شد.

عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه اعلام کرد در برنامه امشب ۱۱ مسابقه از لیگ برتر شامل هشت بازی از هفته نهم و سه بازی از هفته دهم همراه با آنالیز و پیش بازی هایی از دربی پخش خواهد شد.

مسابقه این برنامه به پیش بینی دربی هشتاد و یکم پایتخت اختصاص دارد که باید یک عدد دو رقمی را برای برنامه ارسال کنید، رقم اول تعداد گل های استقلال و رقم دوم تعداد گل های پرسپولیس.

۹۰ درجه شامل مرور طنز مسابقات هفته نهم لیگ برتر پخش شد. (ویدیو)

خلاصه ای از آنچه در برنامه ۴ آبان نود خواهید دید پخش شد. (ویدیو)

کلیپی از صحنه های زیبای هفته گذشته لیگ برتر پخش شد. (ویدیو)

مسابقه راه آهن و نفت تهران به عنوان اولین بازی هفته نهم پخش شد . (ویدیو)

ترین های هفته نهم لیگ برتر بخش بعدی بود.(ویدیو)

خلاصه و حواشی مسابقه سیاه جامگان و پرسپولیس در ادامه پخش شد . (ویدیو)

جدول لیگ و گلزنان و برنامه مسابقات لیگ مرور شد.

۲۹ دقیقه پس از آغاز برنامه برای اولین بار آمار شرکت کنندگان در پیش بینی پخش شد که با شرکت ۵۱۲ هزار نفر ، ۴۷ درصد به برد پرسپولیس در دربی هشتاد و یکم رای دادند، ۳۸ درصد برد استقلال و ۱۵ درصد نتیجه مساوی.

گزارشی از صحبت های فرزند مرحوم مجید سبزی، شهرام سبزی درباره وضعیت خانواده وی پس از درگذشت پیشکسوت پرسپولیس پس از ۱۰ سال و مقایسه آن با وضعیت خانواده هادی نوروزی پخش شد. فرزند نوروزی گلایه هایی از بدقولی های صورت گرفته به  آنها درباره وعده های داده به این خانواده مطرح کرد. (ویدیو)

 پس از پخش این گزارش سعید شیرینی سرپرست سابق پرسپولیس با برنامه تماس گرفت و اعلام کرد در زمان مدیریت رویانیان برای این خانواده یک منزل اجاره شد و قرار شد سال بعد مسکن مهر برای  آنها تهیه شود که عمر مدیریت رویانیان به این امر کفاف نداد.

گزارشی از مراحل پایانی ساخت و تکمیل ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) مشهد پخش شد. (ویدیو)

خلاصه و حواشی مسابقه تیم های صبای قم و فولاد خوزستان پخش شد. (ویدیو)

مسابقه تیم های استقلال تهران و خوزستان بازی بعدی بود که روی  آنتن رفت. (ویدیو)

ابراهیم میرزابیگی به عنوان کارشناس داوری به برنامه اضافه شد و قرعه کشی مسابقه پیام کوتاه هفته قبل به کمک او انجام شد.

 داوری مسابقات پخش شده مورد بررسی قرار گرفت که میرزابیگی درباره بازی سیاه جامگان و پرسپولیس گفت: در صحنه سرنگونی طارمی هیچ برخوردی انجام نشد و اگر هم برخوردی هست خود طارمی پایش را گیر انداخته و پنالتی نبود، کارت زرد او هم درست بود. گل سیاه جامگان هم مشکوک بود به این که پرتاب اوت به اشتباه به نفع سیاه جامگان اعلام شده و توپ به سر بازیکن سیاه جامگان برخورد کرده که تشخیصش ممکن نبود.

میرزابیگی درباره مسابقه صبا - فولاد گفت: بازیکن فولاد برای خطای کف پا روی آرام طبع باید کارت زرد دریافت می کرد و  کارت قرمز هم نیازی نداشت. زمین خوردن بازیکن فولاد در محوطه جریمه صبا هم برخورد طبیعی بوده و و ادامه بازی صحیح بود.

کارشناس برنامه نود درباره مسابقه استقلال تهران و خوزستان گفت: در دقایق آخر مسابقه بازیکن استقلال در محوطه جریمه با دست شکم بازیکن استقلال خوزستان را گرفت و باید یک ضربه پنالتی برای استقلال خوزستان اعلام می شد که نشد.

تقویم نود و مرور اتفاقات نوستالژیک فوتبال مصادف با هفته جاری پخش شد. آشتی کنان سوری علی دایی و علی کریمی در سال ۸۷، ۴ آبان ۱۳۲۶ اولین گل تاریخ فوتبال ایران در شکست سه بر یک برابر ترکیه توسط امیر مسعود برومند، روز جهانی تصویربرداری با تلفن همراه، صعود سپاهان و ذوب آهن به فینال رقابت های باشگاه های آسیا در سال های ۸۶ و ۸۹ و ... از جمله بخش های تقویم این هفته بود.(ویدیو)

 سایت برنامه نود و بخش های مختلف آن بررسی شد. از جمله بخش های سایت گزارش تکان دهنده درباره هبه کردن تیم ها به هیئت های استانی بود که در برخی موارد با قیمت های ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی خرید و فروش شده و شائبه خرید برای انتخابات فدراسیون فوتبال را ایجاد کرده است.

آنالیزی از بازی های استقلال و پرسپولیس در فصل جاری با توجه به نزدیک شدن به دربی هشتاد و یکم پخش شده و نقاط ضعف و قوت این تیم ها پخش شد. (ویدیو)

آماری از دربی های گذشته پایتخت و بازی های برگزار شده در فصل پاییز و آبان ماه و... مرور شد.(ویدیو)

 مصاحبه جنجالی کارلوس کی روش در حاشیه بازی پرسپولیس علیه مسئولان سابق کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با دوربین برنامه نود پخش شد. (ویدیو)

خلاصه مسابقه تیم های ملوان و سپاهان با تساوی دوباره و ناکامی سپاهان پخش شد. (ویدیو)

بازی تراکتورسازی و برتری نماینده تبریز در ورزشگاه خالی برابر سایپا مسابقه بعدی بود(ویدیو)

آنالیزی از بهبود نتایج تراکتورسازی و بازگشت این تیم به لیگ برتر پخش شد. (ویدیو)

مسابقه استقلال اهواز و پدیده دیگر مسابقه هفته نهم بود که پخش شد. (ویدیو)

بازی ذوب آهن و گسترش فولاد آخرین بازی هفته نهم بود که روی آنتن رفت. (ویدیو)

داوری مسابقات پخش شده مورد بررسی قرار گرفت که میرزابیگی درباره بازی استقلال اهواز و پدیده گفت: یک پنالتی برای پدیده باید اعلام می شد و مدافع بی احتیاطی کرد که نشد. کرنر منجر به گل پدیده هم کرنر نبود. پنالتی استقلال اهواز درست بود و توپ در حالی به دست مدافع پدیده خورد که در حالت طبیعی نبود.

کارشناس داوری نود درباره مسابقه ذوب آهن - گسترش فولاد گفت: حسینی در محوطه جریمه توسط مرتضی اسدی شارژ شد و یک پنالتی برای ذوب آهن اعلام نشد. (ویدیو)

بررسی عملکرد لژیونرهای فوتبال کشور در هفته گذشته پخش شد. (ویدیو)

مسابقه سپاهان و استقلال با شکست سنگین زردپوشان در اصفهان برابر استقلال پخش شد. (ویدیو)

حسین فرکی سرمربی سپاهان روی خط برنامه آمد و درباره نتایج ضعیف سپاهان و اعتراض های زودهنگام هواداران در ورزشگاه و مشکلات این تیم در فصل پانزدهم صحبت کرد.

گزارشی درباره دوم  آبان ماه سالروز تاسیس باشگاه سپاهان و زنده یاد محمود حریری موسس این باشگاه پخش شد. (ویدیو)

خلاصه و حواشی مسابقه دوشنبه پرسپولیس و ملوان در ورزشگاه  آزادی هم پخش شد.(ویدیو)

داوری آخرین مسابقه پخش شده از هفته دهم مورد بررسی قرار گرفت که میرزابیگی درباره بازی پرسپولیس و ملوان گفت: در میانه میدان روی نزهتی خطا انجام شد که اعلام نشد و همان توپ تبدیل به کرنر شد و در ادامه گل اول پرسپولیس به ثمر رسید. در برخورد کاپیتان ملوان در محوطه جریمه پرسپولیس این خود پژمان نوری هست که می آید به بازیکن پرسپولیس میخورد و پنالتی رخ نداد.(ویدیو)

نکات مسابقات پرسپولیس - ملوان و سپاهان - استقلال مرور شد.

روزنامه های ورزشی سه شنبه از روی سایت برنامه مرور شد.

آبانگاه دبیر سابق کمیته اخلاق روی خط تلفنی برنامه نود آمد و پاسخ صحبت های دوشنبه کی روش درباره این کمیته را داد.

حسین آبانگاه در گفتگو با برنامه نود گفت: دلیل استعفای کمیته اخلاق عدم اجرای رأی خانبان بوده که به هر نحوی کفاشیان و یا کی‌روش نگذاشتند این حکم اجرایی شود. آقای خانبان  دو توهین انجام داده بود که یک توهین آن مربوط به وزیر و یک توهین هم به دبیرکل فدراسیون فوتبال بود. بحث خانبان و وتوی رأی که ما صادر کرده بودیم دلیل استعفای ما بود.

وی ادامه داد: البته درباره پرونده آل‌شبورت هم از وزارت ورزش پیگیری این موضوع بودند و ما در حین رسیدگی متوجه شدیم که فدراسیون فوتبال هیچ تمایلی ندارد تا مدرک را در اختیار ما قرار دهد و در ابتدا قضیه دریافت ۱۰۰ هزار دلار را روزنامه ۹۰ رسانه‌ای کرد و ما اصلاً شخص آقای کی‌روش را متهم نکردیم هرچند که ایشان کار ما را دروغگو خطاب می‌کند. کی‌روش درباره پرونده آل‌شبورت کار غیراخلاقی انجام داده و در متن قرارداد ایشان آمده که باید از فدراسیون پیروی و تبعیت کند و اگر فدراسیون فوتبال با اسپانسری قرارداد بست سرمربی و تیمش هم باید از آن اسپانسر استفاده کند اما وقتی موضوع رسانه‌ای شد ایشان بیانیه دادند.

آبانگاه افزود: کی‌روش در حال حاضر سرمربی تیم ملی است ما اگر الان حرف بزنیم می‌گویند که نزدیک بازی گوام است و یا بازی هند و یا بازی عمان و ما باید به این پرونده رسیدگی می‌کردیم. آقای کی‌روش اگر می‌خواهد آمار بگیرد از اقای مارکار آقاجانیان آمار بگیرد که شاگرد من بوده است.

دبیر سابق کمیته اخلاف در پایان گفت: آقای کی‌روش به امام حسین اشاره داشتند و من باید بگویم دلیل قیام امام حسین و حضرت مسیح مقابله با ظلم و جور و مردم‌کشی بوده و من به کی‌روش پیشنهاد می‌کنم که یک کتاب در این باره بخواند.

پس از صحبت های آبانگاه کی روش هم با برنامه نود تماس گرفت تا پاسخ وی را بدهد. (ویدیو)

کی روش: اسدی پرونده خانبان و آقاجانیان را به کمیته اخلاق فرستاده

کارلوس کی‌روش پس از صحبت‌های آبانگاه روی خط تلفنی نود آمد و گفت: بسیار شفاف است که آقای آبانگاه به نمایندگی از فردی این قضیه را دنبال می‌کند و در درجه دوم ایشان اطلاع خاصی ازاین صحبت‌هایی که انجام می‌دهد ندارد.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: بنده کاملاً آزاد هستم و هرگونه اسپانسری را که می‌خواهم می‌توانم لباسش را بر تن کنم و هیچ شرکتی این حق را ندارد و به صورت انحصاری متعلق به کسی نیست. حق تصویر من به هیچ عنوان انحصاری نبوده و در آخر هم تأکید می‌کنم رئیس من فدراسیون است و تمام این صحبت‌ها از قبل با فدراسیون هماهنگ شده بود. اگر هم لازم باشد در آینده شفافیت بیشتری را ارائه می‌کنم.

کی روش افزود: دبیر سابق کمیته اخلاق با صحبت‌هایی که امشب مطرح کردند بسیار مشکوک است که به نمایندگی از چه شخص و نماینده‌ای این صحبت‌ها را مطرح می‌کند. این شخص کسی است که پرونده خانبان و آقاجانیان را به کمیته اخلاق ارجاع داده است.

وی در واکنش به این سؤال که آیا این فرد از اعضای کمیته بازاریابی فدراسیون است گفت:‌ آقای دکتر اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال پرونده خانبان و آقاجانیان را به کمیته اخلاق ارجاع داده است.

 

مسابقه تیم های استقلال خوزستان و برتری پرگل تیم عبدالله ویسی برابر استقلال اهواز سومین مسابقه هفته دهم بود که پخش شد.

نتایج و گل های هفته یازدهم لیگ دسته اول مرور شد. (ویدیو)

علی حنطه سرمربی جدید استقلال اهواز در  آخرین دقایق روی خط تلفنی آمد و درباره وضعیت اسفبار این تیم که در سه بازی اخیر ۱۲ گل خورده صحبت کرد. 

حنطه: با اس ام اس تهدید کردند یک بازیکن بازی کند

حنطه درباره اصالتش که هفته گذشته درباره آن صحبت شده بود گفت: من اصالتا خوزستانی هستم و پدر، مادر، خواهر و برادرانم همه خوزستانی هستند اما خودم متولد و بزرگ شده مشهد هستم.

وی درباره مشکلات استقلال اهواز گفت: من وقتی تیم را تحویل گرفتم از نظر روحی و روانی خیلی خراب بود. نصف تیم در اختیار من بود و نصف دیگر آن به دلیل مشکلات مالی و یا بی احترامی از تیم کنار رفته بودند. تا ساعت ۱۲ شب گذشته تلاش کردم تا توانستم همه بازیکنان را جمع کنم و امروز به بازی بفرستم.
وی درباره مشکلات مالی این تیم گفت: همه تیم ها مشکل مالی دارند و پولی نگرفته اند. آقای ملکی مالک باشگاه تا الان یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان خرج تیم کرده و اگر این مبلغ برنامه ریزی شده بود تا الان ۱۰ تا ۱۵ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده بود. برای یک مسافرت به انزلی ۶۵ میلیون خرج کرده اند، دو اردوی دیگر رفتند و ۸۰ میلیون هزینه آن شده.

حنطه گفت: این تیم مشکلات عجیبی دارد و به من اس ام اس میزنند و می گویند اگر فلان بازیکن بازی نکند مراقب پستت باش ، یا زمانی که در خیابان راه می روی مراقب خودت باش.
حنطه در پایان در پاسخ به این که آیا استقلال اهواز در لیگ می ماند گفت: اگر مشکل روانی بچه ها را حل کنم و آنها را به تمرین برگردانم و یک مقدار کمی پول به  آنها پرداخت شود مطمئن باشید این تیم برمی گردد و در لیگ خواهد ماند. (ویدیو)

 با انجام صحبت های سرمربی استقلال اهواز برنامه این هفته نود ساعت ۱:۵۰ بامداد به پایان رسید. در پایان در مسابقه پیش بینی این برنامه یک میلیون و ۷۴۷ هزار نفر شرکت کردند که ۴۷،۵ درصد به برد پرسپولیس، ۳۷،۶ درصد استقلال و ۱۵ درصد به نتیجه مساوی برای دربی هشتاد و یکم رای دادند. پرتکرارترین نتایج هم برتری دو بر یک پرسپولیس و استقلال بود.


منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 0
    یادمه یک ماه قبل خبر زده بودین که بازی ایران گوام تو ورزشگاه امام رضا برگزار میشه. اونکه هنوز تکمیل نشده بود مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس