کد خبر 487032
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

سیاوش بختیاری زاده سرمربی سابق استقلال اهواز معتقد است که حنطه نتوانسته کاریزمای لازم برای یک مربی را به نمایش بگذارد برای همین هم بازی هفته یازدهم آخرین فرصت او خواهد بود.

به گزارش مشرق، بختیاری زاده گفت: من 7 بازی در اوج تنگدستی، تنهایی و نداشتن امکانات در استقلال اهواز کار کردم ولی همیشه تیم از نظم و انظباط خاصی برخوردار بود. ولی متاسفانه در بازی دیروز مقابل استقلال خوزستان من هیچ اثری از آن نظم ندیدم. بازیکنی که ماهها از تیم دور بود در قلب دفاع قرار گرفته بود و کاملا مشخص بود که حنطه هیچ شناختی از تیم عبدالله ویسی ندارد. شاید اگر من هم در این بازی روی نیمکت استقلال اهواز می نشستم بازنده بودیم ولی مطمئن باشید با دفاع باز، به میدان نمی رفتم و قطعا تیم را تدافعی تر می کردم.

او ادامه داد: من قبل از این بازی از ترس ترکش هایی که ممکن بود به من هم اصابت کند به استادیوم نرفتم و ترجیح دادم که بازی را از خانه نگاه کنم.

وی افزود: در کنفرانس مطبوعاتی خبرنگار ها از ویسی پرسیدند که نمی خواهی جواب منتقدان را بدهی و او پاسخی نداد چون خود من یکی از منتقدان او بودم باید بگویم که اگر انتقادهای من نبود الان استقلال و خوزستان از جوانهای بومی و خوزستانی تشکیل نشده بود و بازیکنان غیر بومی همه این تیم را پر می کردند ولی حالا ثابت شده که جوانان خوزستانی ها در این تیم خوب جواب می دهند و نتیجه می گیرند جای دارد به آقای ویسی و کل مجموعه استقلال خوزستان بابت این تیم خوب تبریک بگویم.

بختیاری زاده در با اشاره به عملکرد استقلال اهواز در دوره مربیگری اش گفت: تیم من با وجود اینکه سه روز مانده به رقابتهای لیگ ساخته شده بود ولی از نظم تیمی خوبی برخوردار بود. مثال آن هم می شود بازی مقابل صبا، ذوب آهن، استقلال تهران که به اشتباه داوری باختیم و یا بازی با سیاه جامگان مشهد، است. بازی راه آهن هم که حاشیه های قبل از بازی در هتل استقلال تهران باعث شد که ما 5 گل از راه آهن دریافت کنیم.

سرمربی سابق استقلال اهواز، افزود: به عقیده من باید به مربی که از وسط راه هدایت تیم را بر عهده گرفته تا نیم فصل فرصت داده شود ولی حنطه نتوانست کاریزمای خودش را در بین اهالی فوتبال به نمایش بگذارد و به همین دلیل هم بازی با سپاهان آخرین فرصت حنطه خواهد بود و همین الان هم مربیان خوزستانی کت و شلوارهایشان را داده اند خوشک شویی تا بتوانند روی نیمکت، جای او را بگیرند.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس