کد خبر 487084
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

همسر مرحوم مجید سبزی گفت: کسانی که در رأس کار هستند باید به فکر پسرم بودند اما سردار رویانیان به ما بدی نکرد و همیشه به ما کمک کرد.

به گزارش مشرق، شهناز باباپور در خصوص اظهارات فرزندش در برنامه 90 شب گذشته مبنی بر اینکه محمد رویانیان مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس به وعده‌هایی که به خانواده مرحوم مجید سبزی پیشکسوت این باشگاه داده بود عمل نکرده، گفت: متأسفانه صحبت‌های پسرم در برنامه 90 به صورت کامل پخش نشد چرا که فرزند من حتی از محمد رویانیان تشکر کرده بود چرا که او همیشه به فکر مشکلات ما  بود و تا جایی که می‌توانست به ما کمک می‌کرد.

وی ادامه داد: زمانی که صاحبخانه به ما گفت که حکم تخلیه گرفته این رویانیان بود که به ما کمک کرد و من از او بدی ندیدم. سردار رویانیان یک مرد خوب است که اگر مشکلات باشگاه پرسپولیس وجود نداشت حتی برای ما خانه هم می‌خرید.

همسر مرحوم سبزی تصریح کرد: کسانی که در رأس کار هستند باید به فکر خانواده مجید سبزی باشند. پسر من الان فوق لیسانس است و باید افرادی که با پدرش نشست و برخاست می‌کردند برای او کاری انجام می‌دادند هر چند که رویانیان در حق ما لطف زیادی داشت.

همسر مرحوم سبزی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از آقایان محمد دادکان و علی کفاشیان هم تشکر کنم که در این مدت حقوق مستمری برای ما در نظر گرفته اند. همچنین از آقای جمشیدی هم تشکر می کنم که پسر، عروس و نوه من را زیر پوشش بیمه تکمیلی خود من بیمه تکمیلی کردند و باید از زحمات این عزیزان برای کارهایی که برای ما کرده اند تشکر کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس