کد خبر 487109
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

رئیس هیأت مدیره سپاهان ضمن تکذیب مذاکره با سرمربی سابق استقلال از حسین فرکی حمایت کرد.

به گزارش مشرق، منوچهر نیک‌فر در خصوص نتایج هفته‌های اخیر سپاهان گفت: نتایج ما خیلی هم بد نیست. سپاهان چند هفته اول را در صدر قرار داشت و حتی تا دیروز هم تیم دوم جدول بودیم و نباید زود قضاوت کرد.

وی در مورد شرایط حسین فرکی در این تیم گفت: دلیلی نمی‌بینم که بخواهیم با این نتایج کادر فنی را سرزنش کنیم. چرا که نتایج ما خیلی هم ناامیدکننده نیست. این در حالی است که تیم‌هایی مثل فولاد، تراکتورسازی و پرسپولیس با این هم هزینه در حال حاضر در جدول پایین‌تر از سپاهان هستند و اینکه بخواهیم با یک شکست در مورد کادر فنی قضاوت کنیم خیلی زود است.

نیک‌فر گفت: در این بین کادر فنی هم مشکلاتی داشت و ما خیلی از بازیکنان را از دست دادیم. حاج‌صفی از تیم رفت و کارت بازی دو بازیکن برزیلی صادر نشد. با از دست رفتن چند مهره اصلی مجبور شدیم تا به جوانان اکتفا کنیم و با این شرایط کادر فنی بد عمل نکرده است و معتقدم که آنها با داشته‌هایشان بازی کرده‌اند و نمی‌توان زیاد آنها را مقصر دانست.

وی تأکید کرد: بازیکنی مثل غفوری در تیم ملی مصدوم شد و کادر فنی مجبور بود تا به جای او از بازیکن آماتور استفاده کند بنابراین با توجه به وضعیت ممکن، تحلیل من این است که شرایطی که کادر فنی به وجود آورده است خیلی هم خوب بوده و مشکلی ندارد. نتایجی که به دست آمده با وجود بازیکنان جوان و کم تجربه بوده که اتفاقا معتقدم نتایج بدی هم به دست نیامده است.

رئیس هیأت مدیره سپاهان در مورد اینکه چرا این تیم در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشت، گفت: در هر صورت منابع ما هم محدود است اما در مجموع باید بگویم نباید آقای فرکی را با یک باخت قضاوت کرد. باید او را حمایت کرد و تیم را هم تقویت کرد و مطمئن باشید در این شرایط وارد فاز تغییر مربی نخواهیم شد. مربی با قدرت به کارش ادامه می‌دهد تا تیم را نجات دهد.

وی در مورد مشکلاتی که در خصوص بازگشت نویدکیا به وجود آمد، گفت:‌در هر صورت او به جمع سپاهانی‌ها اضافه شد اما شما حساب کنید که به همراه نویدکیا 4 بازیکن دیگر را هم از دست دادیم که این موضوع باعث شد تا نصف ترکیب اصلی را نداشته باشیم و به جای آنها به بازیکنان جوان میدان دادیم، جوانانی که در آینده خوب می‌شوند اما باید هزینه آنها را داد.

نیک‌فر با بیان اینکه جایگاه ما در جدول خیلی هم بد نیست، گفت: نباید حالا با یک باخت سرمربی را سرزنش کنیم. در این خصوص قضاوت زود است و فرصت لازم به فرکی داده خواهد شد.

وی در مورد واکنش‌های هواداران به نتایج این تیم گفت:‌ متأسفانه آنها کم‌تحمل هستند و باید این نتایج را تحمل کنند هر چند که معتقدم که طرفداران می‌توانند جایگاه سپاهان در جدول را هم ببینند. ما پارسال قهرمان شدیم و امسال هم چند هفته در صدر بودیم. هرگز فحاشی‌هایی که صورت گرفته است تأیید نمی‌کنم چرا که امروز تیم‌های بزرگی هم مثل رئال مادرید و بارسلونا هم می‌بازند و این برد و باخت‌ها همه از جذابیت فوتبال است. هر چند که ما هم به تیم آماده استقلال باختیم.

نیک‌فر گفت: هوادار باید حمایت کند، کادر فنی و بازیکنان هم باید به تلاش خود ادامه دهند چرا که مطمئنم تیم دوباره رو خواهد آمد و حرف‌های زیادی در ادامه لیگ برای گفتن خواهیم داشت. این مسائل هم حل خواهد شد.

وی در پایان درباره شایعه مذاکره سپاهان با قلعه‌نویی گفت: اصلا این بحث را تأیید نمی‌کنم. در مورد تغییر سرمربی هیچ بحثی نداشتیم چون اعتقاد دارم که مشکل سپاهان سرمربی این تیم نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس