پسر مربی فقید پیشین پرسپولیس از مسئولان این باشگاه خواست که بلایی که سر آنها آورده شده را سر خانواده مرحوم هادی نوروزی نیاورند. وی گفت: خدا کند باشگاه پرسپولیس با هانی نوروزی قرارداد نبندد.

آبروی ما را برده بودند/ خواهش می‌کنم خانواده نوروزی را له نکنیدبه گزارش مشرق، شهرام سبزی بعد از گذشت ۱۰ سال از درگذشت پدرش با بیان مطلب فوق اظهار کرد: پرسپولیس در این مدت حدود هفت مدیرعامل عوض کرده است ولی دریغ از یک کاری که برایمان انجام داده باشند. قرار بود آقای انصاریفرد سال ۸۴ طلب پدرم که حدود ۵۰ میلیون تومان بود را بدهد که این اتفاق رخ نداد.

وی درباره کمک محمد رویانیان تصریح کرد: رویانیان واقعا دوست داشت حرکتی انجام بدهد. ایشان یک روز آمد یک کلیدی را نشان داد و عکس گرفت و خانه‌ای به ما داده شد ولی همه اینها در حد حرف و حدود ۷، ۸ ماه بود. بعد از مدتی، یک نفر زنگ زد و خودش را صاحبخانه معرفی کرد. او صحبتهایی کرد و ما گفتیم بهتر است اسباب و اثاثیه را جمع کنیم و برویم. واقعا در شان ما نبود که مدام تماس بگیرند و بگویند وسایلمان را جمع کنیم.

سبزی ادامه داد: خواهش می‌کنم خانواده هادی نوروزی را له نکنند. یک زمانی آبروی مرا برده بودند. من حتی نمی‌توانستم به دانشگاه بروم چون می‌گفتند خانواده سبزی نیاز به کمک نقدی و غیر نقدی دارد. الان هانی نوروزی را با خودشان به این ورزشگاه و آن ورزشگاه می‌برند. با این کار این بچه احساس نا امنی می‌کند. اینها کار قشنگی نیست. یا مثلا می‌گویند با هانی قرارداد می‌بندند. خدا کند نه با هانی قرارداد ببندند و نه او را به ورزشگاه ببرند. خانواده نوروزی بیش از هر چیزی نیاز به دریافت مطالبات هادی دارند نه چیز دیگری.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس