کد خبر 484367
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود علیه گروه‌های تروریستی در مناطق مختلف، تلفات و خسارت‌های سنگینی به آنها وارد کردند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، ارتش سوریه در عملیات مستمر علیه تروریست‌های تکفیری داعش در دیرالزور، تلفات و خسارت‌های سنگینی به آنها وارد کرد.

منابع میدانی در این باره گفتند عملیات نیروهای ارتش علیه گروه تروریستی تکفیری داعش در دیرالزور همچنان ادامه دارد.

این منابع افزودند یک یگان از نیروهای ارتش سوریه با تروریست‌هایی که به کارخانه سرامیک روستای المریعیه در شرق دیرالزور حمله کرده‌بودند، درگیر شدند که در نتیجه آن سه تروریست از پای درآمدند و بقیه پا به فرار گذاشتند.

به گفته این منابع، همچنین یک یگان دیگر از نیروهای ارتش، چندین خودروی گروه تروریستی داعش را در روستای عیاش، حویجه المریعیه، الجفره و اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور منهدم کردند.

این منابع افزودند نیروهای ارتش همچنین تلفات و خسارت‌های سنگینی به تروریست‌های داعشی موضع گرفته در محله الشیخ یاسین در شرق دیرالزور وارد کردند.

روز گذشته نیز ارتش سوریه یکی از مهمترین تجمعات گروه تروریستی داعش را در دیرالزور منهدم کردند که در نتیجه آن شماری از تروریست‌ها از جمله چند سرکرده آنها از پای درآمدند و تعداد زیادی خودرو و انواع جنگ افزار و مقادیر زیادی مهمات و سلاح منهدم شد.

از سوی دیگر در ادامه عملیات ارتش سوریه در حلب، شمار دیگری از تروریست‌ها از پای درآمدند.

یک منبع سوری گفت دست‌کم 20 تروریست در روستای کفرکار کشته و تعدادی از مخفیگاه‌ها و جنگ افزارهای آنها منهدم شد.

این منبع  افزود یک یگان از نیروهای ارتش، یک گروه تروریستی را به طور کامل در روستای کفرکار در حومه جنوب شرقی حلب متلاشی کرد که در نتیجه آن 20 تروریست عضو این گروه کشته شدند.

به گفته این منبع، در عملیات یک یگان از نیروهای ارتش در روستای الشیخ لطفی در جنوب شرقی حلب، شماری از تروریست‌ها از پای درآمدند.

نیروهای ارتش سوریه با همکاری گروه‌های دفاع مردمی، عملیاتی را علیه مخفیگاه‌ها و تجمعات گروه‌های تروریستی در شرق السفیره، تل علم،تل السوس،‌العماره و دیرحافر انجام دادند که به کشته شدن شماری از تکفیری‌ها و انهدام جنگ افزارهایشان منجر شد.

عملیات نیروهای ارتش علیه یک گروه تروریستی در روستای المنصوره در هشت کیلومتری غرب شهر حلب، به کشته و زخمی شدن شماری از اعضای این گروه انجامید.

نیروهای ارتش سوریه همچنین تعدادی از جنگ افزارهای تروریست‌های جبهه النصره را در تل رفعت و معراته در شمال حلب در نزدیکی مرزهای مشترک با ترکیه منهدم کردند. در نتیجه این حملات، شماری از تروریست‌ها هم کشته شدند.

منابع سوری از ضربات دقیق نیروهای ارتش به کانون‌ها و مخفیگاه‌های تروریست‌های جبهه النصره در محله‌های العامریه، الراشدین4 و کرم الجبل در شهر حلب و خسارت‌ها و تلفات زیاد آنها خبر دادند.

به گفته این منابع،نیروهای ارتش یک مخفیگاه تروریست‌ها را در الزبدیه و تجمع و توپخانه آنها در محله المشهد حلب را منهدم کردند.

بر اساس این گزارش، گروه‌های تروریستی تکفیری به ویژه داعش و جبهه النصره و گروه‌های موسوم به الجبهه الشامیه، جیش المهاجرین و الانصار و حرکه احرارالشام الاسلامیه همچنان در حومه حلب به ارتکاب جنایت با حمایت رژیم آل سعود و حکومت ترکیه ادامه می‌دهند.

خبر دیگر اینکه شبکه خبری المیادین تاکید کرد  ارتش سوریه، نبرد خود را از سطح جنگ ارتش‌ها به جنگ چریکی با گروه‌های تروریستی تبدیل کرده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس