کد خبر 506626
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

تروریست های جبهه الشامیه در سوریه با انتشار فیلمی که پایانی متفاوت از فیلم های اعدام گروهک تروریستی داعش دارد، به اصطلاح خود به این گروهک درس عبرت دادند.

به گزارش مشرق، شبکه های اجتماعی فیلمی منتشر کردند که در آن 10 فرد دستگیر شده با لباس نارنجی به همراه 10 عنصر مسلح نقابدار، ظاهر می شوند؛ این فیلم که ابتدا صحنه جنایت های گروهک تروریستی داعش با پایانی خونین را در ذهن بیننده تداعی می کند، پایانی کاملا متفاوت دارد.

به گزارش روسیه الیوم، گروهک موسوم به "جبهه الشامیه" در این فیلم ابتدا به طور کامل از تروریست های داعش الگوبرداری کرده اما پایانی متفاوت برای فیلم خود انتخاب کرده است.

عناصر تروریستی جبهه الشامیه در این فیلم، لباس مشابه جلادان داعش به تن کرده و وانمود می کنند که برای اعدام عناصر بازداشت شده داعش با شلیک به ناحیه سر به جای استفاده از چاقو، آماده می شوند اما در نهایت همه چیز را تغییر می دهند.

در این فیلم عناصر جبهه الشامیه، تروریست های بازداشت شده داعش را به هلاکت نمی رسانند بلکه سلاح کمری خود را از سر بازداشت شدگان دور می کنند و نقاب از چهره خود بر می دارند.

بنابراین برخلاف فیلم های داعش این فیلم پایانی خونین ندارد و جبهه الشامیه به دعوت یک سرکرده خود که لباس سفید به تن دارد و  الفاظی چون "نیکی، اصل و مبنای ماست و ظلم و ستم از ما نیست، این صحنه را تغییر می دهد.

عناصر بازداشت شده داعش به دست عناصر تروریستی جبهه الشامیه، پس از اجرای این نمایش، به زندان وابسته به این جبهه در حلب بازگردانده شدند.


منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • موریس ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    سگ زرد برادر شغاله ...
  • ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
    0 0
    مشرق دارید این تروریست های تکفیری همان جنایاتی که داعش انجام داده آن ها نیز مرتکب جنایت شده اند این فیلم به دستور اربابان خود و برای تطهیر جنایاتشان و فرستادن نمایندگان خود در مذاکرات آتی است که به اصطلاح آن ها را میانه رو بنامند گرچه آبشخور فکری آن ها وهابیت و تکفیر است و این چیزی نیست تا با این فیلم آن را مخفی کنند حال که نیروهای مقاومت اسلامی نفس های آن ها (تکفیری ها ) بریده اند به فکر این افتاده اند که چهره ای به اصطلاح میانه رو و انسانی به نمایش بگذارند تا در فرآیند آینده سوریه نقش آفرینی کنند راستی مشرق تو چرا به جدول زده اید ؟و برای این جانیان تبلیغ می کنید دقت کن و در زمین دشمن بازی نکن ؟
  • ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    0 0
    باز این بهتره
  • ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    0 0
    این ها هم یک مشت حیوان مثل داعشن گول این تبلیغات پوشالیشون رو نخوریم
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    0 0
    خداجفتشونولعنت کنه اماداعشی هاروبیشتر
  • عماد ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    0 0
    اینهم یک برنامه آمریکایی دیگر است نباید در هیچ جا گول شیطان بزرگ را خورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس