فیلمبرداری مستند سینمایی «انحصار ورثه» به کارگردانی محمدعلی شعبانی که روایتی تازه از زندگی،اندیشه‌ها و فعالیت‌های شهید اهل قلم سید مرتضی آوینی است،پایان یافت.

 به گزارش مشرق، فیلمبرداری مستند سینمایی «انحصار ورثه» به کارگردانی محمدعلی شعبانی که روایتی تازه از زندگی،اندیشه‌ها و فعالیت های شهید اهل قلم "سید مرتضی آوینی " است، پایان یافت و این روزها مراحل تدوین خود را سپری می کند.

محمدعلی شعبانی که توانسته بود در سی و سومین جشنواره فیلم فجر ، سیمرغ بلورین بهترین پژوهش را برای مستند  "سمفونی استیضاح " کسب کند، در "انحصار ورثه" علاوه بر رونمایی از عکس های دیده نشده ، نامه های خوانده نشده و وجه تسمیه فیلم میراث به جا مانده از شهید آوینی ، در لایه های دوم و سوم این مستند سینمایی ٩٠ دقیقه ای نیز به نسخه های جعلی از آوینی ، روایت های نادرست از این شخصیت و لایه ها و زاوایای پرداخته نشده در زندگی این شهید می پردازد.

پایان فیلمبرداری مستند سینمایی «انحصار ورثه» +عکس

در خلاصه این مستند سینمایی آمده است:«آیا آوینی همراه نوشته های پیش از انقلابش دانشش را هم سوزاند؟؛یافته ها و تجربیاتش را چطور؟».

در این مستند کیومرث پور احمد،بهروز افخمی،مسعود فراستی،امید روحانی،مرتضی شعبانی و چهره‌هایی دیگر جلوی دوربین رفته‌اند.

پایان فیلمبرداری مستند سینمایی «انحصار ورثه» +عکس

از عوامل تولید "انحصار ورثه" عبارتند از:تهیه کننده و کارگردان:محمد علی شعبانی ، فیلمبردار:میثم ریاحی،صدا:مهدی سرمدی، مدیر تولید:مجید نیکیخت،محقق:محمدعلی شعبانی و شیما عالی، نورپرداز:سیدرضی حسینی،مشاور رسانه ای:وحید محمدحسینی.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس