تهیه‌کننده سری جدید برنامه «هفت» از شکل و شمایل این برنامه پس از گذشت چهار قسمت ابراز رضایت کرد و گفت: تاکنون به 65 درصد از ایده‌هایی که داشته‌ایم، رسیده‌ایم.

به گزارش مشرق، محمدحسین رضوی گفت: هرچه برنامه «هفت» جلوتر می‌رود، سر و شکل بهتری پیدا می‌کند.

او درباره‌ی ساخت دکور جدید این برنامه نکاتی را یادآور شد و گفت: استودیو برنامه «هفت» شامل یک دکور 350 متری است که از یک سردر سینما، کافه، بخش گیشه و سالن سینما تشکیل شده است.

این تهیه‌کننده ادامه داد: سالن سینمایی که تعبیه شده است، قابلیت نشست افراد و جمعیت را دارد و بخش میز خبر نیز در آنجا اجرا می‌شود. بخش سردر سینما و ورودی سینما هم مربوط به برخی گفت‌وگوهاست و از جمله گفت‌وگوی مهدی فخیم‌زاده که شب گذشته به روی آنتن رفت در همین بخش ضبط شد.

او سپس گفت:‌ نقدهای «هفت» در کافه انجام می‌شود و همچنین گفت‌وگوهای دو نفره و جانبی نیز در بخش گیشه و کنار سینما انجام خواهد شد.

رضوی همچنین یادآور شد: دکور مربوط به بخش کافه و گیشه از هفته آینده به برنامه اضافه خواهند شد.

تاکنون چهار قسمت از برنامه «هفت» با سردبیری و اجرای بهروز افخمی به روی آنتن رفته است و از همان ابتدا افخمی آغاز برنامه را متفاوت از دو سری قبلی شروع کرد. افخمی خود اجرای بخش اصلی گفت‌وگوها را بر عهده دارد.

این کارگردان همچنین اعلام کرده است که در سری جدید این برنامه، آثار سینمایی در حال اکران نقد نمی‌شوند تا این استنباط پیش نیاید که برنامه «هفت» مانع تبلیغ فیلم در حال اکران می‌شود؛ بنابراین فیلم‌ها پس از اکران نقد خواهند شد.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس