تدوین لایحه‌ای در پارلمان انگلیس که اجتماع شیرخوارگان را در جهت ترویج خشونت می‌داند در حالی است که دولت انگلیس از قمه‌زنی در خاک خود حمایت می‌کند.

به گزارش مشرق، روز گذشته بود که داوود منافی‌پور دبیر مجمع جهانی علی اصغر(ع) در نشست خبری سیزدهمین اجتماع شیرخوارگان گفت: لایحه‌ای به پارلمان انگلیس رفته که اجتماع مجمع جهانی شیرخوارگان را در جهت ترویج خشونت می‌داند و برگزاری آن را در انگلیس منع می‌کند.

وی عنوان کرده است که «گروهی از نژادپرستان رژیم صهیونیستی به فرماندهی یک خاخام یهودی تجمعی را همزمان در آمریکا و انگلیس علیه این حرکت برگزار کرده و گفته‌اند اجتماع شیرخوارگان ترویج نسل‌کشی و معرفی عاشورا در قرن معاصر است».

این اقدام انگلیسی‌ها علیه اجتماع شیرخوارگان در حالی است که دولت انگلیس از هیچ تلاشی برای مبارزه با اسلام و تشیع و اختلاف‌انگیزی دست برنمی‌دارد.

مخالفت با یکی از برنامه‌های جهانی عاشورایی و حسینی که با هدایت جمهوری اسلامی در ده‌ها کشور چون بحرین،‌ عراق،‌ کویت، عربستان، لبنان، نیجریه،‌ سیرالئون، آمریکا،‌ آلمان،‌ کانادا،‌ ترکیه‌، آذربایجان،‌ پاکستان، روسیه، استرالیا و ... در حالی صورت می‌گیرد که این دولت از تشیع انگلیسی حمایت می‌کند.

معیارهای دوگانه انگلیسی: حمایت از قمه‌زنی و تشیّع انگلیسی؛ مخالفت با اجتماع شیرخوارگان


قمه زنی در هیئت خدام المهدی در لندن

 

به عنوان نمونه شبکه ماهواره‌ای و تندروی فدک که در خاک انگلستان به روی آنتن می‌رود و رئیس آن به نام یاسر الحبیب در آنجا زندگی می‌کند یکی از شبکه‌هایی است که از قمه‌زنی حمایت می‌کند.

این شبکه نه تنها در برنامه‌های خود از قمه‌زنی حمایت می‌کند که هیئت موسوم به «هیئت خدام المهدی» به ریاست یاسر الحبیب سالانه در قلب لندن اقدام به برگزاری مراسم قمه‌زنی می‌کند و این مراسم از این شبکه تلویزیونی پخش می‌شود.

این در حالی است که قمه‌زنی با معیارهای کسانی که مدعی «ترویج خشونت» در اجتماع شیرخوارگان حسینی هستند بیشتر هماهنگی دارد.

به نظر می‌رسد «اجتماع شیرخوارگان حسینی» که به گفته منافی‌پور 35 جلسه با مدیریت برادران اهل سنت خواهد داشت توانسته است نگرانی غرب را ایجاد کند لذا می‌تواند به عنوان یک حرکت فرهنگی در قالب دیپلماسی فرهنگی مورد حمایت و تقویت قرار بگیرد و علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بر فرهنگ مقاومت و وحدت تاکید کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    مرگ بر انگلیس روباه پیری که دست از تقلا برنمیدارد.
  • ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    خاسر الخبيث نه ياسر الحبيب اين مردك مزدور يهودي هاست
  • ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    انشااله روزی را ببینیم که امام زمان (عج) بر سر این فرقه قمه زنی خواهند کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس