کمیسیونر حقوق بشر وزارت خارجه روسیه یک گزارش وزارت خارجه آمریکا پیرامون آزادی مذاهب در روسیه را سیاسی شده و متعصبانه خواند.

به گزارش مشرق، کمیسیونر حقوق بشر وزارت خارجه روسیه گزارش وزارت خارجه آمریکا درباره آزادی مذاهب در روسیه بویژه در «کریمه» را محکوم و آن را سرشار از نقص عنوان کرد.

به نوشته تاس، این دیپلمات روس درباره گزارش آمریکا از آزادی مذاهب گفت «ارزیابی شرایط  در روسیه، بویژه در کریمه سیاسی شده، متعصبانه ، دور از ذهن و هم راستا با سنت‌های ناراحت کننده است.»

«کونستانتین دولگوف» کمیسیونر حقوق بشر وزارت خارجه روسیه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت «شرایط اوکراین با تحریف و شکاف آشکاری نشان داده می‌شوند. حملات بسیاری توسط افراطیون با همدستی پلیس علیه کلیساهای اورتدکس روسی انجام می‌گیرند که به آنها اشاره‌ای نمی‌شود.»

گزارش آزادی مذاهب وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه منتشر شد. «جان کری» وزیر خارجه آمریکا با قرائت این گزارش سالیانه مدعی شد همچنان یهود ستیزی به دلیل افزایش نشانه‌هایی از یهودستیزی در میان کشورهای متعدد، مهمترین مشکل آزادی مذاهب در سراسر جهان است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    0 0
    معلومه امریکا میخواد اتحاد داخلی روسیه رو بهم بزنه مانند کاری که با شوروی سابق کرد ولی روسیه کم کم دیبلماسی خوبی در بیش گرفته و نزد متحدین خویش بسیار محبوب شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس