مرعشی بیان کرد: ما به عنوان جزیی از جبهه اصلاحات در قالب هماهنگی با سایر اصلاح طلبان وارد انتخابات می شویم و بر اساس توافقی در سطح ملی در هر حوزه انتخابیه مجمع نیروهای اصلاح طلب و میانه رو حوزه انتخابیه ، کاندیدا را تعیین می کند و حزب پیشنهاد را به آن مجمع ارائه می کند و در این میان ما درصدد هستیم در درون جبهه اصلاحات سهم بدست آوریم.

به گزارش مشرق، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره چرایی سخنرانی او در همایش به اطلاح تخصصی توسعه کرمانشاه درحالی که تحصیلات تکمیلی ندارد و به گفته خودش لیسانسش را طی مدت 24 سال گرفته است گفت: دلیل دعوت از بنده به عنوان فردی فاقد تحصیلات تکمیلی باید از دبیر حزب کارگزاران استان کرمانشاه پرسیده شود البته از حاضرین هم می توان سوال کرد که حضور من چقدر مفید بوده است.
 
شما همواره نظرات حاشیه ساز داشته اید. مثل مواردی که گفتید مردم ایران دوست ندارند به فلسطین کمک کنند که با واکنش دوستانتان روبه رو شده اید.
 
من گفتم؟

بله... سال 86 در گفتگو با نشریه ذکر حزب موتلفه! که آقای محتشمی پور در پاسخ به شما گفت کسی که کمک به فلسطین را زیر سوال می برد یا مغرض است یا انقلاب را نشناخته است.
 
 
هردوی اینها هم می تواند باشد.
 
بله.... اما اظهارات دیگر شما هم با واکنش افرادی مثل همین آقای نوروزی دبیر کارگزاران کرمانشاه مواجه شده است. شما می گویید ما لیبرال هستیم و ایشان هفته گذشته در پاسخ به مرصاد گفت که اگر کارگزاران لیبرال باشد من استعفا می کنم. شما بالاخره لیبرال هستید یا نه ؟
 
حزب کارگزاران حزبی کاملا آزادی خواه است و مردم سالار اساسنامه این حزب بر روی سایت آن منتشر شده و به زودی مشروح آن نیز انتشار می یابد و در صدد هستیم این آزادی خواهی به همه ابعاد زندگی تعمیم یابد.

با لیبرال خواندن حزب کارگزاران اظهار داشت: حزب کارگزاران لیبرال دموکرات مسلمان است که در این میان محمد هاشمی به عنوان مسلمان، عطریان فر دموکرات و بنده نماد لیبرال آن هستم. که البته مسلمانی آن رفت... (کنایه به خروج هاشمی از حزب)

سخنگوی حزب کارگزاران بیان کرد: دلیل دعوت از بنده به عنوان فردی فاقد تحصیلات تکمیلی باید از رئیس حزب کارگزاران استان کرمانشاه پرسیده شود و در این راستا نظر سنجی از مردم حاضر برای میزان اثربخشی توصیه می شود.
 
مرعشی همچنین در پاسخ به کبودی خبرنگار ایسنا درخصوص پیش بینی ترکیب مجلس آینده گفت: به طور قطع مجلس در آینده تغییر می کند و تعیین اکثریت و اقلیت بستگی به امکانی دارد که شورای نگهبان به عنوان نماینده نظام برای انتخابات فراهم می کند اما آنچه از فضاهای موجود و شرایط اجتماعی پیش بینی می شود رقم خوردن مجلس به نفع متحدان دولت است.
 
وی افزود: اصولگرایان میانه رو به دلیل اینکه به دولت نزدیک شده اند و با توجه به اینکه اقدامات اخیر مجلس در حمایت آقای لاریجانی و یارانشان از مردم و دولت سبب شده آنها نیز این فرصت را دارند که از فضای اجتماعی مناسبی که به نفع دولت شکل گرفته بهره مند شوند.
 
مرعشی گفت: نیروهای افراطی در مجلس آینده اقلیت بسیار ناچیزی را دارند و البته نیروهای میانه رو اصولگرا و اصلاح طلب در مجلس با داشتن اکثریت می تواند کمکهای بزرگی به کشور ارائه دهند. اصلاح طلبان نشان دادند آنچه برای آنها اهمیت دارد مصالح عالی کشور است و همانطور که در انتخابات ریاست جمهوری از یک اصولگرای میانه (حسن روحانی) حمایت کردند در انتخابات مجلس هم از رقابت میان اصولگرایان و اصلاح طلبان میانه رو استقبال می کنند.
 
سخنگوی حزب کارگزاران همچنین در پاسخ به سوال یاری؛ خبرنگار روزنامه غرب مبنی بر چگونگی کنار آمدن کارگزاران با اصلاح طلبها در ائتلاف احتمالی  برای تزریق نیروهای خود به مجلس بیان کرد: ما به عنوان جزیی از جبهه اصلاحات در قالب هماهنگی با سایر اصلاح طلبان وارد انتخابات می شویم و بر اساس توافقی در سطح ملی در هر حوزه انتخابیه مجمع نیروهای اصلاح طلب و میانه رو حوزه انتخابیه ، کاندیدا را تعیین می کند و حزب پیشنهاد را  به آن مجمع ارائه می کند و در این میان ما درصدد هستیم در درون جبهه اصلاحات سهم بدست آوریم.
 
وی افزود: درصدد هستیم اساس انتخابات از نظر پیشرفتی که در کشور از سال 92 آغاز شده ادامه یابد و نقطه عطف سال 92 به نقطه عطف دوم ختم شود که این امر یعنی حاکیمت خردمندان از اصولگرا یا اصلاح طلب.
 
وی در پاسخ به اینکه گفته می شود بین جناح اصلاح طلبان انسجام وجود ندارد افزود: هنگام انتخابات این انسجام مشخص می شود و برای اینکه انسجام اصلاح طلبان را نشان دهیم اصراری نمی کنیم آنان که حافظ اسلام هستند انسجام خود را حفظ کنند زیرا اسفند ماه انسجام یا عدم انسجام اصلاح طلبان مشخص می شود. این موضوعی نیست که ما بخواهیم بر آن اصرار کنیم که سرمان را لب باغچه ببرند... (آقای مرعشی اشاره نکرد با وجود رئیس جمهوری که منتقدان را به جهنم می فرستد دیگر سربریدن لب باعچه چه مفهومی خواهد داشت)
 
وی در پایان این نشست خبری در حالی که از سوالات شبکه اطلاع رسانی مرصاد دلخور به نظر می رسید گفت: آرزوی یک کرمانشاه توسعه یافته و یک مرصاد فراجناحی را داریم...

{$sepehr_media_1188314_400_300}
دانلود

منبع: مرصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    افرین مشرق
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    که اینطوریاست!!
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    مرعشی چه فرمایشاتی داره جالب بود
  • بی شناسنامه ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    مشرق چه مطالب منتشر می نماعی!!
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    بله کجاشو دیدی
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    بلی بلی اینطوریاست!!!!!!!!!
  • بیز ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    افرین به خودت
  • مشرقی ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    مشرقِ دیگه!
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    می نماعی!!!!؟ کجا درس خوندی باسواد!
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    بی سواد می نمایی!
  • ناشناس ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    رهبر معظم انقلاب فرمودند که نیروهای انقلابی رو افراطی خطاب نکنید اما گویا آقایان نشنیده اند !
  • ناشناس ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    اگر اصلاح طلبان اکثریت مجلس آینده را بدست آورند باید با انرژی هسته ای و هوافضا و موشکهای بالستیک و جزایر سه گانه ایرانی خداحافظی کنیم .
  • ناشناس ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    انشاءالله مردم ایران با هشیاری اجازه نخواهند داد مجلس ششم تکرار شود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس