"کودکان مصرف کننده" عنوان مستندي به کارگرداني آدريانا بار بارو است که صنعت تبليغات را از ابتدا تا کنون مورد بررسي قرار مي‌دهد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، اين مستند محصول سال 2008 است و به اين موضوع مي‌پردازد که چگونه بچه\‌ها با هزاران پيام تبليغاتي در روز بمباران مي‌شوند.

"کودکان مصرف‌کننده" قصد دارد با بررسي صنعت تبليغات که از سال 1942 بچه‌ها را صرفاً به منظور مصرف بيشتر محصولات خود نشانه گرفته نقد کند.

در اين مستند گسترش فيلمها و انيميشن‌هاي ويژه کودکان و نوجوانان در پروژه جنگ ستارگان، منشاء افزايش تبليغات بازي‌هاي خشنونت آميز و ناملايم خوانده مي‌شود.

اين مستند سعي دارد با نگاهي متفاوت صنعت تبليغات را از نقطه نظر ترغيب ميليونها کودک و نوجوان به چت کردن و روي آوري به بازي‌هاي مروج خشونت و همچنين کاربرد ناصحيح از اينترنت را مورد تفسير و تحليل قرار دهد.

مستند "کودکان مصرف کننده" چهارشنبه چهار خرداد ساعت 23:40 از شبکه دو روي آنتن مي‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس