کد خبر 475206
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

سید حمید رضا حسینی خبرنگار اعزامی شبکه خبر به مکه هم در میان جان باختگان فاجعه منا تایید شد. جان باختن خبرنگار شبکه خبر در منا تایید شد.

به گزارش مشرق، سید حمید رضا حسینی خبرنگار اعزامی شبکه خبر به مکه هم در میان جان باختگان فاجعه منا تایید شد. سازمان حج و زیارت امروز آمار نهایی جان باختگان ایرانی فاجعه منا را 464 تن اعلام کرد .

شهادت خبرنگار شبکه خبر در منا تایید شد+عکس

جان باختن خبرنگار شبکه خبر در منا

این سازمان در اطلاعیه ای این حادثه دردناک رابه خانواده همه جان باختگان تسلیت گفت.

متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:

وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ(النساء - 100)
با عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و نیز به رهبر دلسوخته و داغدارمان حضرت آیت الله العظمی خامنه­ ای و به پیشگاه ملت شریف و بزرگ ایران و خانواده های تمامی جان ­باختگان فاجعه غمبار منا ، از آنجا که با گذشت هفت روز از این واقعه تأسف­ بار و جستجوی بی­ وقفه و شبانه روزی تمامی بیمارستان­ ها و مراکز درمانی در شهرهای مکه ، جده و طائف و مناطق منا و عرفات، وضعیت مصدومین و مجروحین این حادثه دردناک کاملاً مشخص و اعلام شده است، با کمال تأثر و تألمی عمیق بدین ­وسیله تعداد حجاج عزیز ایرانی که در حال احرام و انجام مناسک حج در منا به آسمان پر کشیده و ملتی را عزادار کردند 464 نفر اعلام می­ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 0
    یا ابتا من الذی ایتمنی علی صغر سنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس