آهنگ خوب به معنای تقلید از آهنگ موسیقی‌های لهویِ مضلّ عن سبیل اللَّه نیست؛ این را توجه داشته باشید. بعضی از آهنگها، آهنگهای بدی است، آهنگهای غلطی است، آهنگهای لهوی است؛ این را نباید به وادی حرفه‌ی مداحی و خواندن مداحی کشاند.

به گزارش مشرق، اصلاح سبک های مداحی و شعرها به معنای حذف شیوه های نوین در عزاداری نیست بلکه مخالفت با سبک هایی است که با شانیت مجالس ماتم سیدالشهدا علیه السلام تناسبی ندارند و گاها بر خلاف آن نیز حرکت می کنند و پتانسیل های آن را منحرف می کند، انحرافات و شیوه هایی که بعضا در مجالس و شبکه های ماهواره ای تشیع انگلیسی نیز برای آن تبلیغ می شود.

بمناسبت آعاز طلیعه محرم الحرام به بازخوانی توصیه های مهم رهبرمعظم انقلاب در دیدار با مداحان می پردازیم. این مورد بارها در دیدارهای مقام معظم رهبری بامداحان  تکرار شده است و ایشان بر عدم آمیختن سبک های نوین با شعرها و آهنگ های نامطلوب تاکید داشته اند در این راستا کلیپ زیر را مشاهده کنید.



دانلود
آهنگ خوب به معنای تقلید از آهنگ موسیقی‌های لهویِ مضلّ عن سبیل اللَّه نیست؛ این را توجه داشته باشید. بعضی از آهنگها، آهنگهای بدی است، آهنگهای غلطی است، آهنگهای لهوی است؛ این را نباید به وادی حرفه‌ی مداحی و خواندن مداحی کشاند. (3/3 /1390)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    ممنون از مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس