کد خبر 474607
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۹

سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌های کشور با اعلام این‌که هواپیمایی ماهان و ایران‌ایر آماده پرواز به عربستان برای انتقال اجساد جان‌باختگان حادثه منا به کشور هستند، گفت: هنوز مجوز پروازی برای این کار از سوی عربستانی‌ها صادر نشده است.

به گزارش مشرق، منوچهر سپاسی با اعلام این‌که هنوز زمان انتقال اجساد حادثه منا مشخص نیست، اظهار کرد: هواپیمایی ماهان و ایران ایر آماده انتقال اجساد جان‌باختگان حادثه مِنا هستند و به محض صدور مجوز این کار را انجام می‌دهیم.

وی با تاکید بر این‌که همه چیز آماده این کار است، تصریح کرد: امروز 13 پرواز توسط سه ایرلاین برای انتقال حجاج بیت‌الله الحرام به کشور انجام می‌شود.

وی با اعلام این‌که عملیات بازگشت حجاج طی امروز به مقصد 5 فرودگاه انجام می‌شود، افزود: فرودگاه‌های گرگان با یک پرواز، ساری با 2 پرواز، امام خمینی (ره) با 4 پرواز، تبریز با 5 پرواز و شیراز نیز با یک پرواز مقصد زائران خانه خدا هستند.

سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌های کشور یادآور شد: پرواز انتقال حجاج توسط سه ایرلاین ماهان، ایران ایر و سعودی انجام می‌شود و طی روزهای آینده بر تعداد پروازهای بازگشت زائران افزوده می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس