فرزند آیت‌الله‌العظمی محمدرضا مؤیدی‌قمی، وفات وی را در فاجعه منا تکذیب کرد و این فاجعه را تعمدی خواند.

وفات آیت‌الله‌ مؤیدی‌قمی در فاجعه منا تکذیب شد
به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدحسن مؤید‌زاده امام جماعت مسجد جامع پردیس و فرزند آیت‌الله‌العظمی محمدرضا مؤیدزاده معروف به مؤیدی‌قمی در خصوص آخرین وضع مفقود شدن پدرش در فاجعه منا اظهار داشت: آیت‌الله‌العظمی مؤیدی‌قمی با نخستین پرواز با کاروان 35010 به مکه مکرمه پرواز کردند و از بعد از حادثه منا جزو مفقودین اعلام شدند و تاکنون خبری از ایشان اعلام نشده است.

وی افزود: در شناسنامه، نام فامیلی پدر مؤیدزاده است؛ اما به مؤیدی‌قمی مشهور هستند و در تمام خبرها به این نام اشاره می‌شود.

فرزند آیت‌الله‌العظمی مؤیدی‌قمی ادامه داد: از زمان وقوع فاجعه منا تاکنون، تمام مسئولان پیگیر مفقود شدن آیت‌الله هستند و مسئولان تمام توان خود را برای مشخص کردن وضع آیت‌الله گذاشته‌اند.

وی افزود: روز گذشته از دفتر مقام معظم رهبری به بیت پدر در قم مراجعه کردند و تماسی از آیت‌الله شاهرودی داشتیم و از دلواپسی و پیگیری که دارند، سپاسگزاری می‌کنیم.

فرزند آیت‌الله‌العظمی مؤیدی‌قمی در خصوص حال خود و خانواده در این چند روز بعد از فاجعه منا اظهار کرد: شبانه‌روز در حال دعا هستیم تا خداوند آنچه خیر است، برای همه حجاج برقرار کند و آیت‌الله‌العظمی مؤیدی‌قمی همراه با باقی مفقودین به سلامتی بازگردند.

مؤیدزاده در خصوص حادثه منا و کم‌کاری سعودی‌ها گفت: خبرهایی که از مکه رسیده و طی ارتباطات و پرس‌وجوهایی که با منا برقرار شد، متوجه شدیم در این فاجعه و رخداد تلخ و ناگوار تعمد و عمد وجود داشته است.

فرزند آیت‌الله‌العظمی مؤیدی‌قمی ادامه داد: آیت‌الله مؤیدی‌قمی دارای خانواده‌ای روحانی و 6 فرزند هستند که همگی ملبس به لباس روحانیت شده‌اند و همچنین دامادهای پدر هم همه روحانی هستند.

وی افزود: آیت‌الله‌العظمی مؤیدی‌قمی بیش از 30 سال در قم به تدریس دروس خارج حوزه علمیه مشغول بودند و قبل از آن نیز درس‌های سطوح حوزوی می‌دادند و شاگردان زیادی داشتند که در حال حاضر امامان جمعه‌ سطح کشور، رؤسای عقیدتی سیاسی، قضات و ... مانند امام جمعه حال حاضر دماوند، قرچک و . . . از شاگردان آیت‌الله‌العظمی مؤیدی‌قمی بودند.

مؤیدی‌زاده ادامه داد: تاکنون خبر قطعی در خصوص آیت‌الله‌العظمی مؤیدی‌قمی اعلام نشده و هنوز هیچ خبر قطعی از مکه به ما اعلام نشده و نام ایشان جزو مفقودین است.

فرزند آیت‌الله‌العظمی مؤیدی‌قمی افزود: دو روز پیش تمام خبرگزاری‌ها ارتحال پدر را تیتر کردند که این درست نیست و تا رسیدن خبر موثق همه ما در انتظار خبر خوش از صحت ایشان هستیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس