کد خبر 474461
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴

با گذشت 4 روز از آغاز رسمی طرح آتش بس میان نیروهای ارتش سوریه و حزب الله در شهر زبدانی واقع در جنوب منطقه مرزی سوریه و لبنان (القلمون) جبهه های نبرد در این منطقه آرامش کاملی را شاهد بوده است.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت 4 روز از آغاز رسمی طرح آتش بس میان نیروهای ارتش سوریه و حزب الله در شهر زبدانی واقع در جنوب منطقه مرزی سوریه و لبنان (القلمون) جبهه های نبرد در این منطقه آرامش کاملی را شاهد بوده است.

فوتبالدستی رزمندگان در زبدانی+تصویر

در این میان فعالان رسانه ای نزدیک به حزب الله با انتشار تصاویری فعالیتهای یومیه مجاهدین این گروه در خطوط مقدم نبرد در دو محله مرکزی و محاصره شده این شهر را به نمایش درآورده اند. در یکی از این تصاویر گروهی از رزمندگان حزب الله با استفاده از سکوت و آرامش جبهه های نبرد در حال بازی "فوتبالدستی" مشاهده می شوند.

فوتبالدستی رزمندگان در زبدانی+تصویر

در جبهه مقابل نیز صدها تن از تروریستهای تکفیری عضو گروههای "داعش، القاعده (جبهه النصره)، ارتش آزاد و احرارالشام" نیز با اجرای آتش بس نفس راحتی کشیده و جرات کرده اند تا در کوچه های فرعی دو محله مرکزی شهر که هنوز در اشغال آنها باقی مانده اما از سوی رزمندان حزب الله محاصره شده است قدمی بزنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس