کد خبر 470154
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه فردا سه شنبه جشن شکوفه‌ها به منظور استقبال از دانش‌آموزان کلاس اولی برگزار می‌شود، گفت: ۹۹ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در شهر تهران وارد مدارس می‌شوند.

به گزارش مشرق، اسفندیار چهاربند با اشاره به اینکه فردا سه‌شنبه 31 شهریور جشن شکوفه‌ها به منظور استقبال از دانش‌آموزان کلاس اولی برگزار می‌شود، اظها داشت: 99 هزار دانش‌آموز در شهر تهران به کلاس اول دبستان می‌روند.

وی افزود: از روز چهارشنبه اول مهر نیز سایر مدارس بازگشایی می‌شوند و دانش‌آموزان در تمام دوره‌های تحصیلی به مدارس خواهند رفت. همچنین کتاب‌های درسی از یک هفته قبل از شروع سال تحصیلی جدید به دست مدارس رسیده است که در روز اول مهر میان دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تجهیزات مدارس نیز با مشارکت مدیران و شهرداری تهران در ایام تابستان انجام شد و امیدواریم که با همراهی خانواده‌ها سال تحصیلی خوبی را شروع کنیم.

همچنین فریبرز حمیدی معاون آموزش ابتدایی شهر تهران عنوان کرد: از اردیبهشت امسال راهنمای برنامه جشن شکوفه‌ها را به مدیران مدارس ابلاغ کرده‌ایم و آن‌ها در فرصت طلایی خرداد با هماهنگی معلمان برنامه‌هایی را برای بازگشایی مناسب مدارس همزمان با اول مهر طراحی کرده‌اند.

وی افزود: 99 هزار دانش‌آموز پایه اول در شهر تهران روز 31 شهریور به مدارس وارد می‌شود که این رقم نسبت به سال گذشته 3 درصد رشد داشته اشت.

فردا یک میلیون و 300 هزار دانش‌آموز کلاس اولی در سراسر کشور با برگزاری جشن شکوفه‌ها به استقبال سال تحصیلی جدید می‌روند.

مراسم نمادین جشن شکوفه‌ها در تهران با حضور علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در دبستانی در منطقه 8 تهران برگزار شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس