کد خبر 468334
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

شرکت مدیاموتورز شب گذشته در مراسمی با حضور مدیران ارشد و نماینده‌های این شرکت و اصحاب رسانه از خودرو شاسی‌بلند MG GS در برج میلاد تهران رونمایی کرد.

 به گزارش مشرق، کمپانی موریس گاراژ که با نام ام جی شناخته می شود از ۹۱ سال پیش که در انگلستان پا به عرصه وجود گذاشت، به طراحی و ساخت خودروهای اسپرت مشهور بوده است. این شرکت تاریخچه پرماجرایی را در این مدت پشت سر گذاشته است و از سال ۲۰۰۷ رویکرد نوینی را در پیش گرفت تا ترکیبی از قابلیت های اسپرت، امکانات رفاهی و طراحی مدرن با حفظ پیشینه کلاسیک را در خودروهای خود عرضه کند. در همین راستا ام جی توانست در مسابقات BTCC انگلستان خوش بدرخشد. این خودروساز با خودروی ام جی 550 وارد بازار ایران شد و به شوالیه شهرت یافت و زمینه ساز ورود مدل های دیگر ام جی نظیر MG6، MG350 و MG3 به کشورمان شد.

خودروی ام‌جی‌جی‌اس وارد بازار کشور می‌شود

در سال های اخیر با محبوبیت یافتن خودروهای شاسی بلند و کراس اورهای شهری، ام جی با سنجش دقیق نیاز بازار و بررسی مدل های موجود فرآیند طراحی مدل شاسی بلند خود را آغاز کرد که نتیجه تلاش های این شرکت، مدل MG GS است. خودروی MG GS با حفظ عناصر طراحی کلاسیک ام جی، کاملا مدرن و اسپرت به نظر می رسد. اما این خودرو توانایی اصلی خود را در زمینه قابلیت های حرکتی و هندلینگ به رخ می کشد. موتور ۲۰۰۰ سی سی توربوشارژر با توان ۲۱۷ اسب بخار و گشتاور خیره کننده ۳۵۰ نیوتن متر که از دور ۲۵۰۰ در دسترس است در کنار گیربکس ۶ سرعته دو کلاچه نوید شتابی بی نظیر را در این کلاس می دهد. قابلیت 4WD با قفل دیفرانسیل نیز در کنار این توان باعث می شود MG GS در هر نوع جاده و حتی خارج از آن عملکرد موفقی داشته باشد. در کنار قابلیت های فنی، MG GS همانند دیگر مدل های این برند امکانات رفاهی و تجهیزات کاملی را نیز برای این مدل شاسی بلند در نظر گرفته است. همچنین سرنشینان با داشتن ۶ ایربگ در ۱۰ نقطه و بسته کاملی از تکنولوژی های ایمنی می توانند روی ایمنی این خودرو حساب باز کنند.

خودروی ام‌جی‌جی‌اس وارد بازار کشور می‌شود

بنابر اعلام MG، خودرو شاسی‌بلند GS از شتاب 8 ثانیه و بیشینه سرعت 208 کیلومتر بر ساعت بهره می‌برد و به رغم استفاده از سامانه انتقال قدرت به هر چهار چرخ، در هر 100 کیلومتر سواری ترکیبی، میزان مصرف سوخت 8. 3 لیتر بنزین را ثبت می‌کند.

MG همچنین از توان ترمزگیری بالای این خودرو خبر داده و اعلام کرده که این خودرو شاسی‌بلند در سرعت 100 کیلومتر بر ساعت تا توقف کامل، 38 متر روی آسفالت کشیده می‌شود که از این نظر عملکرد چشمگیری به حساب می‌آید.



دانلود


دانلود

منبع: فارنت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وحید ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    هم چین میگید ام جی.چینی دیگه
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    که چی حتما با قیمت زیر بیست تومن عرضه میشه !!!!!!!
  • تریستان ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    مورگان گاراژ
  • تقی ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    ماشین چینیه
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    مرگ حقه. ماشین هایی همانند پراید فقط وسیله هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس