کد خبر 466357
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۱

«جرمی کوربین» رهبر جدید حزب کارگر انگلیس از دولت انگلیس خواست نیروهای نظامی خود را از نیروهای ائتلافی علیه داعش خارج کند.

به گزارش مشرق به نقل از گاردین، رهبر جدید حزب کارگر انگلیس خطاب به دولت این کشور توقف جنگ در سوریه و عملیات نظامی علیه داعش را خواستار شد. «جرمی کوربین» رهبر تازه انتخاب شده کارگر در انگلیس خواستار راه حل مسالمت آمیز در سوریه شد و گفت: انگلیس نباید در نیروهای ائتلافی علیه داعش حضور داشته باشد.

 وی در جمع هزاران نفر از طرفداران حمایت از مهاجران سوری در محوطه بیرون پارلمان انگلیس گفت که این کشور با حضورش در سوریه به جنگ دامن می زند و تا وقتی یک گلوله در سوریه شلیک می شود نمی توان به مذاکرات صلح خوش بین بود.

وی خطاب به دیوید کامرون از دولت انگلیس خواست نیروهایش علیه داعش را به انگلیس برگرداند. این سخنان در حالی از سوی رهبر جدید حزب کارگر انگلیس گفته شده است که کامرون از پارلمان این کشور خواسته برای نابودی داعش مجوز اعزام نیروهای بیشتر انگلیسی را صادر کند.

کوربین در جمع هواداران خود گفت: من سالهای زیادی در پارلمان حضور داشتم و در این سالها تصمیمات اشتباه بسیاری از سوی دولت و پارلمان شاهد بودم. بسیاری از این تصمیمات در حمله و لشگرکشی به نقاط مختلف جهان خلاصه می شود.

وی از رسانه های انگلیسی نیز انتقاد کرد و گفت بیشتر زمینه سازی های این جنگ ها توسط رسانه ها انجام می گیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس