کد خبر 416515
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۵

یک دختر 20 ساله انگلیسی، در حال حاضر جوان ترین نماینده پارلمان در تاریخ انگلیس به شمار می رود.

جوان ترین نماینده پارلمان انگلیس یک دانشجو است
به گزارش مشرق، وب سایت الوعی نیوز با انتشار گزارشی در مورد «مهایری پلک» دختر جوان 20 ساله انگلیسی، نوشت: او دانشجوی رشته علوم سیاسی است. بر این اساس وی بخاطر اینکه موفق شد خواسته های رأی دهندگان را شناسایی کند و خوب بفهمد، توانست در انتخابات چند روز پیش پارلمان انگلیس رأی بیاورد و راهی پارلمان شود.
الوعی نیوز افزود: بلک جوان ترین نماینده پارلمان انگلیس از قرن 17 میلادی تا کنون است. نماینده دو منطقه «بایزلی» و «رانفورشیر» برای دومین بار است که پایش به سالن پارلمان انگلیس باز می شود. البته اولین بار که سال ها پیش بود به همراه خانواده اش برای سفر علمی-تحقیقاتی، از پارلمان انگلیس دیدن کردند.
او در اولین گفتگوی خود با رسانه های محلی انگلیس به گونه ای سخن می گفت که دستپاچگی و احساساتی بودنش، مشخص شده بود اما خود را نماینده ای که آماده فعالیت در پارلمان جدید است، معرفی کرد.
وی در خانواده ای سوسیالیست رشد کرد و پدرش یک تاجر محلی و از طرفداران سابق حزب کارگر به شمار می رود. بلک با فاصله رأی نسبتا زیادی از نفر بعدی، پیروز شد. فاصله آنها تقریبا 23 % آراء بود.
«مهایری پلک» یکی از اولین فعالیت های سیاسی خود را شرکت در تظاهرات علیه حمله آمریکا به عراق اعلام کرد که آن زمان تقریبا 9 سال سن داشت.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس