کد خبر 464347
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵

عراقچی عضو تیم مذاکره‌کننده طرفدار پروپاقرص فوتبال است حتی در کوران مذاکرات نفسگیر هسته‌ای؛ او در مورد تیم فوتبال مورد علاقه خود صحبت می‌کند.

گروه سیاسی مشرق - فوتبال تب فراگیر است؛ فرد عادی یا دیپلمات نمی‌شناسد. عراقچی عضو تیم مذاکره‌کننده طرفدار پروپاقرص فوتبال است حتی در کوران مذاکرات نفسگیر هسته‌ای؛ او در مورد تیم فوتبال مورد علاقه خودگفت: «کلا من خیلی فوتبالی هستم. آقای روانچی از من بدتر است (خنده).
خیلی از نزدیک وقایع فوتبال را دنبال می‌کنیم. هر دوتامون هم قرمز و پرسپولیسی هستیم. حالا یک خاطره جالب بگویم. در همین دور اخیر یک جلسه خیلی فشرده و تندی را با آمریکایی‌ها داشتیم. بعد که تمام شد و بیرون آمدیم و به اتاق هیأت ایرانی رفتیم روی مبل نشستیم که حالا چه کار کنیم و چه کار نکنیم، در آن حالت عصبی که داشتیم، آقای روانچی یک دفعه گفت: «همه اینها را ولش کنید پرسپولیس یک هیچ از بنیادکار جلو است» (خنده). کلی فضا را عوض کرد.
من که خیلی پیگیر هستم اصلا از ذهنم رفته بود، باز نمی‌دانم ایشان چطور اخبار را دیده بود و گفت یک هیچ جلو است (خنده)، بعد بحث‌مان درباره مذاکرات ادامه یافت اما دوباره آقای روانچی وسطش شوخی می‌کرد، مثلا یک مرتبه می‌گفت دقیقه 80 است هنوز یک هیچ جلو هستیم (خنده). از این خاطرات این طوری داشتیم. یک بار هم در بازی‌های جام‌جهانی رفتیم دسته‌جمعی بازی را دیدیم، فکر می‌کنم بازی ایران با نیجریه بود
.»1

تیم پرسپولیس در فصل جاری در وضعیت نامناسبی به سر می‌برد و جز تیم‌های قعرجدول لیگ برتر محسوب می‌شود و باعث نگرانی‌های جدی طرفدارانش شده است.[1]



[1] - گفت‌وگو با ویژه نامه نوروزی 1394 هفته‌نامه مثلث

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    فقط پرسپولیس ، فقط ظریف استقلال بای بای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس