کد خبر 456402
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: به دلیل آنکه هر عضو شورا رای خود را بدون نگرانی بنویسد، انتخابات هیئت رئیسه غیرعلنی برگزار می‌شود.

 به گزارش مشرق، ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران، با اشاره به جلسه‌ای که اعضای هیئت رئیسه شورای شهر تهران در خصوص زمان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه برگزار کردند، گفت: این جلسه با حضور الهه راستگو، ابوالفضل قناعتی، مرتضی طلایی و مهدی چمران برگزار شد و تصمیم بر این شد به دلیل دوری از حاشیه‌ها، جلسه به صورت غیرعلنی برگزار شود.

وی ادامه داد: انتخابات هیئت رئیسه باید قبل از دوازدهم شهریور ماه برگزار شود، زیرا هیئت رئیسه فعلی قانونا از رسمیت می‌افتد؛ بنابراین روز یکشنبه بهترین فرصت برای برگزاری انتخابات هیئت رئیسه است.

قناعتی با اشاره به برگزاری جلسه انتخابات هیئت رئیسه در سال گذشته، گفت: من به دلیل فوت مادرم در این جلسه حاضر نبودم، اما بنا به اظهارات سایر اعضا، جلسه حاشیه‌های خاص خود را داشته و حتی رئیس‌ شورا نیز به دلیل برخی از مشکلات ناراحت شده‌اند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تاکید کرد: بحث‌هایی که از سوی اعضا مطرح شده بود، مبنی بر «دقت خبرنگاران برای آنکه افراد به چه کسی رای می‌دهند یا عکس‌هایی که عکاسان از زمان رای دادن اعضا می‌گرفتند»، بود. بنابراین برای آنکه هر عضوی به راحتی رای خودش را بنویسد، انتخابات هیئت رئیسه امسال به صورت غیرعلنی برگزار خواهد شد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    0 0
    نگرانی از چه چیزی ؟ از آگاهی مردم ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس