کد خبر 454935
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

عضو هیئت رئیسه شورای شهر گفت: زمان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه از دهم شهریور (جلسه علنی) به هشتم شهریور (جلسه غیر علنی) تغییر پیدا کرد که این تغییر با نظر هیئت رئیسه صبح امروز انجام شد.

 به گزارش مشرق، ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر، با اشاره به زمان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اظهار کرد: زمان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه از دهم شهریور (جلسه علنی) به هشتم شهریور (جلسه غیر علنی) تغییر پیدا کرد که این تغییر با نظر هیئت رئیسه صبح امروز انجام شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اهمیت حضور خبرنگار در انتخابات ریاست شورا تصریح کرد: در دوره گذشته مشکلاتی بوجود آمد و حتی درگیری نیز انجام شد و بعضی از اعضا بر این نظر بودند که خبرنگاران با دوربین رای آنها را کنترل می کنند که حتی باعث ناراحتی مسجد جامعی نیز شده بود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر افزود: تصمیم گرفته شد تا انتخابات هیئت رئیسه بصورت غیر علنی برگزار شود تا اتفاقات گذشته تکرار نشود.

قناعتی تاکید کرد: درخواست‌های زیادی از جانب خبرنگاران مبنی بر حضور در جلسه ارائه شده که در  جلسه بعدی (احتمالی) هیئت رئیسه این موضوع را برسی می کنیم و شاید بنده این نظر را مطرح کنم که خبرنگاران درخواست حضور در جلسه را داند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس