کد خبر 454231
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر از جلسه هفته آینده طیف اصلاح طلب شورا برای انتخاب ترکیب پیشنهادی هیات رئیسه خبرداد.

 به گزارش مشرق، اسماعیل دوستی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر، در مورد کاندیدای انتخابات هیات رئیسه با بیان اینکه چمران و مسجد جامعی کاندیدای ریاست شورای شهر هستند گفت: بعید می‌دانم که افراد دیگری بخواهند کاندیدای انتخابات ریاست شورا شوند.

وی با بیان اینکه برای سخنگویی شورای شهر کاندیدا خواهم شد، گفت: در هفته آتی جلسه ای با حضور تمامی اصلاح طلبان شورای شهر برگزار خواهد شد تا ترکیب پیشنهادی این طیف انتخاب شود و برای انتخاب منشی،سخنگو و رئیس به اجماع خواهیم رسید.

دوستی از هادی ساعی به عنوان گزینه اصلاح طلبان شورا برای منشی هیات رئیسه یاد کرد و گفت: از محمد مهدی تندگویان نیز دعوت می‌کنیم نامزد شود، اما هنوز به اجماع نرسیدیم و طی جلسه ای همه ارکان پیشنهادی را مشخص می‌کنیم.

عضو کمیسیون حمل ونقل شورای شهر در مورد مقایسه ریاست چمران و مسجد جامعی بر شورای شهر نیز گفت: شورا در زمان ریاست چمران و مسجدجامعی به صورت هیات رئیسه ای اداره نمی‌شد بلکه متکی به فرد بوده است.

وی رئیسی اداره شدن شورا را مشکل اساسی هیات رئیسه در زمان فعلی و قبلی دانست و گفت: البته مسجد جامعی در زمان ریاست با هر دو جریان بهتر رفتار می کردند و درزمان مدیریت ایشان و روی کار آمدن دولت حسن روحانی، کارها بهتر پیش می‌رفت اما بااین حال هر دو انسان‌های بزرگ و زحمت کشی هستند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس