کد خبر 456726
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: چمران و مسجدجامعی هر دو برای من قابل احترام هستند و هر دو دارای توانمندی‌های خاصی بوده و می‌توانند گزینه مناسبی برای ریاست شورای شهر تهران باشند.

 به گزارش مشرق، الهه راستگو در نشست خبری خود با خبرنگاران در خصوص عملکردش در هیأت رئیسه شورای شهر تهران در دومین سال از فعالیت شورای چهارم اظهار داشت: بنده در روزهای سه‌شنبه و در جلسات علنی شورای شهر تمام دهن خود را متمرکز بر اداره جلسه و شمارش آراء می‌کنم.

وی تصریح کرد: در روزهای‌ سه‌شنبه و در جلسات علنی شورای شهر تهران حدود صد الی 110 نفر از اعضای شورای شهر، میهمانان و خبرنگاران در سالن جلسات حضور دارند که بنده حواسم را جمع می‌کنم تا خدای ناکرده در شمارش آراء و در زمان رأی گیری مشکلی پیش نیاید.

راستگو بیان داشت: در حین برگزاری جلسات در روزهای سه‌شنبه، بنده مرتبا گزارشات را روی برگه‌هایی نوشته و در اختیار رئیس شورای شهر تهران قرار می‌دهم.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که در این دوره به کدامیک از گزینه‌های ریاست شورای شهر تهران (چمران و مسجدجامعی) رأی می‌دهد،‌بیان داشت: هر دوی این آقایان برای من قابل احترام هستند و هر کدام دارای توانمندی‌ها و قابلیت‌های خاصی هستند.

راستگو خاطرنشان کرد: آقایان چمران و مسجدجامعی هر دو دارای تحصیلات و شرایط متفاوتی بوده و قطعا تفاوت‌هایی را نیز از لحاظ نحوه مدیریت دارند اما به طور کلی هر دوی این‌ها دارای توانمندی‌های خاصی هستند و دارای نقاط ضعف و قوتی هستند.

وی با بیان اینکه نباید در شورای شهر تفکیک‌سازی اصولگرا و اصلاح‌طلب داشته باشیم، خاطرنشان کرد: این تفکیک‌سازی درست نیست.

راستگو در پاسخ به این پرسش که به کدامیک از گزینه‌های ریاست شورای شهر تهران در دوره جدید رأی خواهد داد، گفت: در روز رأی‌گیری این موضوع را اعلام خواهم کرد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در سومین سال از هیأت رئیسه شورای چهارم، کاندیدای هیأت رئیسه نخواهم شد، گفت:‌تا به امروز تصمیمی برای کاندیداتوری ندارم چون بنا دارم وقت بیشتری را برای پیگیری امور شورا اختصاص دهم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس