کد خبر 454971
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

فرحناز کریمی ضدانقلابی فراری است که پارلمان و وزارت امور خارجه هلند ظرفیت‌های قابل توجهی را برای تقویت مخالفان جمهوری اسلامی در اختیار وی قرار داده‌اند.

به گزارش مشرق، فرحناز ‌کریمی رابط بین صهیونیست‌ها و برخی از روزنامه‌نگاران ایرانی از مهم‌ترین عوامل راه‌اندازی شبکه‌های رسانه‌ای ضدانقلابی در پروژه‌ی براندازی نرم بنیاد هلندی جاسوسی هیفوس محسوب می‌شود.

او که متولد اصفهان و جزو سیاستمداران حزب سبزهای چپ هلند است از فعال‌ترین عناصر ضدانقلاب در خارج از کشور بوده که عضویت در سازمان منافقین را نیز در کارنامه‌ کاری خود دارد. کریمی به دلیل اقدامات مسلحانه سازمان منافقین و فعالیت‌های تروریستی آن مجبور به ترک ایران می‌شود که با ورود به پارلمان هلند نقش به سزایی را در تعریف پروژه‌های ضد ایرانی که در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی شده است ایفا می‌کند.

کریمی به همراه مسعود بهنود از عناصر آموزش دیده غرب، مبادرت به راه‌اندازی سایت روزآنلاین کرده و پروسه‌ای را برای جذب خبرنگاران ایرانی در آن تعریف می‌کند.

وی در راستای طرح براندازی نرم، تلاش‌هایش را برای جذب منابع مالی از طریق دولت هلند جهت حمایت از سایت روزآنلاین و تاسیس شبکه‌ی تلویزیونی ادامه داده و طرحی را در پارلمان هلند در این زمینه مطرح کرده است. کریمی در نهایت بودجه‌ خوبی را در این رابطه دریافت می‌کند.

راه‌اندازی سایت روزآنلاین، رادیو زمانه، شبکه‌های اجتماعی و خبری برای زنان، تشکیل کمپین علیه جمهوری اسلامی ایران و حمایت از جنبش‌های فمنیستی در راستای مقابله با جمهوری اسلامی بخشی از اقدامات این عنصر وابسته است.

او هم‌چنین در طرح تشدید تحریم‌ها علیه ایران توسط اتحادیه‌ی اروپایی نقش داشته و درخواست قرار دادن نام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را در لیست تحریم‌های آن اتحادیه تهیه کرده بود.

فرح‌ کریمی در سال 2004 همراه با نماینده حزب لیبرال به نام هانس بالن طرحی را جهت کمک‌ مالی به مبلغ 60 میلیون یورو با هدف توسعه رسانه‌‌های مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران تهیه کرده که بخشی از آن به تشکیلات خانه آزادی که از سازمان‌های ضد انقلابی و تحت حمایت وزارت امورخارجه آمریکا است. اختصاص یافت.

خانه آزادی که از بنگاه‌های اصلی مبارزه با مذهب در ایران محسوب می‌شود، توسط رئیس سابق سازمان امنیت و اطلاعات آمریکا (جیمز وولسی) اداره می‌شد. باید توجه داشت که این تشکیلات تمرکز اصلی خود را بر روی تغییر نظام سیاسی ایران معطوف کرده‌ است و بودجه‌های دریافتی از دولت هلند را در همین زمینه مصرف می‌کند.

او در سال 83 پیشنهاد الحاقیه‌ بودجه برای وزارت امورخارجه هلند در جهت کمک به موسساتی نظیر روزآنلاین را ارائه می‌کند و توانسته از طریق بنیادهایی همانند هیفوس مبالغ قابل توجهی(یک مورد آن 730هزار یورو است) برای این سایت دریافت کند. کریمی موفق به دیدار با محمد‌خاتمی در هلند می‌شود و به تبادل نظر با رئیس جمهور اسبق ایران در خصوص جایگاه اپوزوسیون می‌پردازد.

البته او پیش از این، دیدارهایی با اعضای مجلس ششم مانند محسن میردامادی (رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس ششم) نیز داشته است.

فرح کریمی که نقش اپوزسیون خارج از کشور را به خوبی درک کرده است، از ارتباط خود با عربستان سعودی هم پرده برداشته و درمصاحبه‌ای با رادیو زمانه می‌گوید من به عنوان فعال حقوق بشر با عربستان همکاری می‌کنم!

کریمی در زمینه دشمنی‌اش با ملت ایران هیچ گونه کم‌کاری نداشته به گونه‌ای که پس از انتخابات سال 1388 به دولت‌های غربی پیشنهاد مداخله در امور داخلی ایران را‌ می‌دهد!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس