کد خبر 454284
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

کتاب «لباس روحانیت در نبرد نمادها؛ کارکردهای لباس روحانیت» به همت معاونت تهذیب حوزه های علمیه انتشار و در اختیار طلاب و پژوهشگران قرار گرفته است.

 به گزارش مشرق، کتاب «لباس روحانیت در نبرد نمادها؛ کارکردهای لباس روحانیت» شامل گزارشی است از پیشینه، کارکرد و باید و نبایدهای مربوط به لباس روحانیت در نبرد نمادها است که با قلمی روان به منظور تشویق طلاب برای پوشیدن لباس مقدس روحانیت و ضرورت آن به رشته تحریر در آمده است.

برپایه این گزارش، این اثر با تاکید براینکه نبرد عصرحاضر، نبرد نمادهای دینی و اعتقادی است، آورده است: در عصری که ادیان، مذاهب، و آیین های ساختگی،نمادهای باطلشان را به جهانیان عرضه می نمایند و بطور کلی در میدان نبرد نمادها ،آئین‌ها و مذاهب؛ نمادی مقدس و برتر، ساده و در دسترس و در عین سادگی، سازگار با فطرت، کارآمد و مؤثر، آرام‌بخش و معنوی، به میدان مبارزه آمده و «هَل مِن مُبارز» می‌طلبد.
کتاب «لباس روحانیت در نبرد نمادها» منتشر شد
 بنابراین روحانیت عالم و فاضل، باید با کمک «نماد» محترم مذهب حقه‌ی تشیع یعنی «لباس ارزشمند روحانیت»، به ترویج معارف ناب اسلام و اهل‌بیت‌علیهم‌السلام بپردازد و از حریم اعتقادات و معارف اسلام دفاع نماید.

این گزارش می افزاید: کتاب «لباس روحانیت در نبرد نمادها؛ کارکردهای لباس روحانیت» توسط دفتر مدیریت مطالعات تربیتی و فرهنگی معاونت تهذیب حوزه‌ علمیه تدوین و  توسط حجت الاسلام مهدی اسماعیلی به رشته تحریر در آمده است.

خاطرنشان می شود: علاقه‌مندان به این کتاب نفیس که توسط انتشارات مؤسسه فرهنگی هنری طریق معرفت ثقلین در سه هزار  نسخه چاپ شده است، می توانند جهت تهیه آن به سایت www.tahzib-howzeh.ir و یا www.fm24.ir   مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 09190658050 و  02537841162 تماس حاصل نمایند

منبع: حوزه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس