در تقسیم کار صورت گرفته میان ضدانقلاب، "روزآنلاین" به عنوان زیر مجموعه‌ی بنیاد جاسوسی هیفوس، وظیفه‌ی سیاه‌نمایی از جامعه‌ی ایرانی را بر عهده دارد؛ بنیادی هلندی که به صورت یک سازمان مردم نهاد و در قالب حمایت از کارگران، کشاورزان و در جهت ایجاد امنیت غذایی برای فقرا ایجاد شده در اصل اهداف دیگری را دنبال می‌کند.

به گزارش مشرق، در تقسیم کار صورت گرفته میان ضدانقلاب، "روزآنلاین" به عنوان زیر مجموعه‌ی بنیاد جاسوسی هیفوس، وظیفه‌ی سیاه‌نمایی از جامعه‌ی ایرانی را بر عهده دارد.

این بنیاد هلندی که به صورت یک سازمان مردم نهاد و در قالب حمایت از کارگران، کشاورزان و در جهت ایجاد امنیت غذایی برای فقرا ایجاد شده در اصل اهداف دیگری را دنبال می‌کند.

هیفوس که طبق اساس‌نامه‌ی خود از طریق جامعه‌ی روزنامه‌نگار و هنرمندان فعال اهدافش را پیگیری می‌کند یکی از مهم‌ترین حامیان سایت روزآنلاین محسوب شده و به طور خاص از آن در تغییر ساختار حکومت ایران برمبنای مقابله‌ی نرم استفاده می‌نماید.

اما سایت روزآنلاین صاحب دیگری هم دارد. این رسانه‌ی ضدانقلاب تحت مدیریت مسعود بهنود فردی که سابقه‌ی همکاری با ساواک و گذراندن دوره‌های امنیتی در اسرائیل را در کارنامه‌ی کاری خود دارد و پس از آن جزو حامیان سازمان منافقین و گروه‌های تروریستی درآمد، با ایجاد ساختاری مبتنی بر مبارزه با جریان حکومت اسلامی ایران و اندیشه‌های امام و رهبری فعالیت‌هایش را در بخش‌های مختلف ساماندهی کرده است.

این سایت با تشکیل تیمی از فعالین روزنامه‌نگار که نقش موثری در فتنه‌ی سال 88 برعهده داشته و پروژه انقلاب مخملی را در ایران دنبال می‌کردند، گام‌های مهمی را برای جریان ضد انقلاب در خارج از کشور برداشته و اخبار و گزارش‌های خود را در چند حوزه‌ی زیر پیگیری می‌کند:

1- حمایت از زندانیان در ایران بدون توجه به سابقه و نوع فعالیت آن‌ها به گونه‌ای که افرادی نظیر سرکرده عرفان حلقه و م.ج (جن‌گیر مشهور) و سایر زندانیان جرایم امنیتی و خشن مورد حمایت این سایت قرار دارد و عاملی برای فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

2- زیر سؤال بردن فرهنگ اسلامی: از مهم‌ترین اقدامات این سایت زیرسئوال بردن احکام و عقاید اسلامی نظیر حجاب و مطرح کردن بحث‌هایی است که به ظاهر تساوی حقوق زن و مرد را دنبال می‌کند اما در باطن ماجرا، فمینیسم را برای مخاطبین تئوریزه می‌کند.

3- القای تفرقه و اختلاف درون نظام جمهوری اسلامی: روزآنلاین با بزرگنمایی اختلاف نظرها میان مسئولین کشور و متفرق نشان دادن مردم در حمایت از نظام سعی می‌کند تا در جامعه‌ی ایران دوقطبی‌های مخالف و معاند ایجاد نماید که این موضوع در گزارش‌ها و مطالب نگارش یافته و منتشر شده در این سایت کاملا مشهود است. به عنوان نمونه گزارش‌هایی با عناوین "در مرحله سوم انقلاب متوقف شده‌ایم!، اعتراضات کارگری؛ ازعسلویه تا اصفهان، حمله به اشتغال زنان، علیه سانسور" مشتی از خروارها گزارش و مطالب این سایت است.

صفحه اجتماعی سایت روزآنلاین نیز به عنوان پشتوانه‌ای برای این سایت راه اندازی شده و صدایی برای حمایت از جریان غرب و آمریکا در مقابله با مردم ایران محسوب می‌شود به طور مثال با تهدید ملت ایران از زبان یک نماینده مجلس ششم از حاکمیت می‌خواهد:

- هر چه زودتر گروگان‌هاي اسير آمريكايي را از زندان اوين آزاد كنيد

با وجود افرادی نظیرعیسی سحرخیز، فرزانه روستایی، رضا تقی زاده، رضا علیخانی، فریبا داوودی مهاجر، هوشنگ اسدی در روزآنلاین که از چهره‌های سرشناس مخالف و معاند نظام محسوب می‌شوند و افتخار خود را مبارزه با این نظام می‌دانند جای هیچ شبهه‌ای را باقی نمی‌گذارد که قرار است پول‌های بنیاد جاسوسی هیفوس، ناامن‌سازی روانی جامعه‌ی ایرانی را پیگیری کند.



منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    0 0
    خلاصه که بد وضعی شده داداش
  • ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    0 0
    خیلی جالب بود. ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس