کهرم که حکم خود را از معاون رئیس‌جمهور دریافت کرده است در گفت‌وگو با "بی‌بی‌سی فارسی"، برای نظام جمهوری اسلامی ایران از لفظ «رژیم» استفاده می‌کند. وی پیش از این نیز بارها در شبکه تلویزیونی "صدای آمریکا" با عنوان دولتی خود حضور یافته بود.

حرف‌های غضنفرانه کهرم در رسانه انگلیسیگروه سیاسی مشرق – پس‌ازآنکه حسن روحانی در مراسم دهمین دوره جایزه محیط‌زیست گفت: «تحریم‌های ظالمانه باید از بین برود تا سرمایه بیاید و مشکل محیط‌ زیست، اشتغال، صنعت و آب خوردن مردم حل شود، منابع آبی زیاد شده و بانک‌ها احیا شوند.» بسیاری گره زدن موضوع تحریم‌ها را به مسائل طبیعی مانند آب و محیط‌زیست غیرطبیعی خواندند و نسبت به این موضوع انتقاد کردند که چرا رئیس‌جمهور حرف‌های سران غربی را که مدعی هستند تحریم‌ها در کشورمان اثر داشته و ایران را به‌پای میز مذاکره هسته‌ای کشانده، با درجه شدت بسیار بالاتری تأیید می‌کند.

در همین حین بی‌بی‌سی فارسی سعی کرد با القای این مطلب که تحریم‌ها موجب تشدید بحران‌های مختلفی ازجمله بحران آب و محیط‌زیست شده است، به سراغ برخی از افراد برود که با برچسب دولتی و کارشناسی بر این ادعا صحه بگذارند.

"اسماعیل کهرم" مشاور جنجالی معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست یکی از این افراد بود که در برنامه این هفته «صفحه دو» بی‌بی‌سی فارسی به‌طور ویدئوکنفرانس حضور پیدا کرد.

کهرم که همسو با خواسته بنگاه سخن‌پراکنی انگلیس سخن می‌گفت با بیان اینکه ایران در شرایط زیست‌محیطی حادی قرار دارد، گفت: دولت اقرار می‌کند که ایران در محیط زیست منطقه در شرایط بسیار بسیار بحرانی قرار دارد!

البته این نخستین بار نیست که وی آشکارا در رسانه‌های ضدانقلاب حضور می‌یابد و علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و کشور خود، سیاه‌نمایی می‌کند. وی پیش از این نیز علاوه بر حضور در استودیوی بی‌بی‌سی فارسی و مصاحبه‌های متعدد با شبکه تلویزیونی صدای آمریکا، تلاش کرده بود از خود، تصویر یک عنصر رسانه‌ای ضد انقلاب را به نمایش بگذارد.

حضور سریالی مشاور جنجالی خانم رئیس در رسانه دشمن +عکس
حضور اسماعیل کهرم در استودیوی بی‌بی‌سی فارسی در لندن

وی در ادامه گفت‌وگوی اخیر خود با بی‌بی‌سی فارسی، از لفظ "رژیم" که اغلب برای حکومت‌های نامشروع و خودکامه سلطنتی به کار می‌رود برای نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد که نشانه عدم سواد سیاسی وی است در این زمینه است و با ادبیات خاصی که حاکی از اعتراف دولت است، اظهار داشت:‌ دولت اذعان می‌کند که شرایط بحرانی است اما چندی پیش مقامات کشورمان می‌گفتند که تحریم‌ها مانند نسیم است بر کوه دماوند. این عین گفته یکی از اشخاص برجسته رژیم! است.

حضور سریالی مشاور جنجالی خانم رئیس در رسانه دشمن +عکس

مشاور رئیس سازمان محیط زیست ادامه داد: در زمان آقای احمدی‌نژاد ایشان اجازه داد که در پارک‌های ملی معادن استخراج و جاده احداث شود و وی گفت که از جنگل‌ها استفاده کنیم تا از تحریم‌ها سربلند بیرون بیاییم.

کهرم افزود: من نمی‌دانم چه نقشه‌ای برای این جنگل‌ها داشتند ولی به نظرم با این اوصاف حدود 12 هزار هکتار محکوم‌به نابودی بود.

وی با بیان اینکه در زمان کنونی این وضعیت تغییر کرده است، گفت: الآن ورق برگشته و رئیس دولت اذعان دارد بر اینکه تحریم‌ها ظالمانه هستند و حتی یک گفتار جنجالی ابراز داشته که این تحریم‌ها را برداریم تا ملت ایران بتواند آب بخورد!

حضور سریالی مشاور جنجالی خانم رئیس در رسانه دشمن +عکس

مشاور ابتکار در ادامه با اشاره به انتقادات داخلی از سخن رئیس‌جمهور عنوان کرد:‌ این گفته‌ها مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت که چنین سخنانی طرف مقابل راجری‌تر می‌کند از اینکه ببیند تحریم‌ها این‌قدر در زندگی مردم تأثیر گذاشته است.

وی افزود:‌ اما امیدواری برای من این است که دولت جایگاهی برای محیط زیست قائل است گرچه فکر نمی‌کنم که اولویت داشته باشد، اولویت جاهای دیگری است که مردم نمی‌پسندند. البته من از این مسئله راضی نیستم و کار باید انجام شود اما غیر دولت این مسئله مغفول است.

حضور سریالی مشاور جنجالی خانم رئیس در رسانه دشمن +عکس

کهرم در حال ادامه‌دادن به سخنان شاذ خود بود که مجری برنامه بی‌بی‌سی نیز سخنان غیر کارشناسی وی را قطع کرد و میکروفن را به کارشناس دیگری داد و در ادامه به گفته مجری بی‌بی‌سی تماس تلفنی وی قطع شد و امکان ارتباط مجدد حاصل نشد.

البته این اولین باری نیست که کهرم به عنوان یکی از مقامات مسؤول دولت یازدهم با بی‌بی‌سی فارسی گفت‌وگو می‌کند و این رویه چند بار است که تکرار شده اما متأسفانه این بار این مسئله با تکرار ادعاهای غربی‌ها در شبکه مخصوص آن‌ها و با لحن و ادبیاتی همراه است که به نام یک کارشناس دولتی ادا می‌شود، درحالی‌که این سخنان کمتر وجهه کارشناسی دارند و بیشتر به ادبیات لمپنانه و چاله‌میدانی شبیه هستند.

حرف‌های غضنفرانه مشاور ابتکار در اردوگاه رسانه‌ای دشمن//آماده انتشارحال باید از دولت محترم و شخص خانم مدیر محیط زیست باید سؤال شود که آیا دولت یازدهم و مدیرانش بی‌بی‌سی فارسی را به عنوان رسانه معاند و ضد انقلاب می‌شناسند یا خیر؟

خانم مدیر باید جواب دهند چگونه از شخصی در منصب مشاور استفاده می‌کنند که نه سواد سیاسی دارد و نه فهم ملی و حکومتی؟

به نظر می‌رسد کابینه یازدهم آنچنان از مدیران و مشاوران میانی خود غافل شده است که این اشخاص بدون هیچ محدودیتی با یک رسانه بیگانه گفتگو کرده و تأسف‌بارتر آنکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مانند عناصر فعال در جریان نفاق، سلطنت‌طلبان و ضد انقلاب، "رژیم" می‌خوانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 55
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 65
  • رضا ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    این اقا چندین بار با بی بی سی گفتگو داشته و این هفته بعد جور زده بود جاده خاکی استفاده از لفظ «رژیم» بسیار جای تعجب داشت!!!!!!!!!! این اقا هر چقدر هم با سواد باشد ولی باید به خاطر کشور هم که شده باید یک سری موارد را رعایت کند گفتگو با شبکه بی بی سی فارسی که برنامه جز اشوب و فتنه ندارد چه سودی برای محیط زیست ایران می تواند داشته باشد؟؟!!!
  • حسین ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    واقعا باعث تاسفه کار اینگونه افراد در دولت حضور دارند
  • ایرانی ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    خدا هدایتشان کند و کشورمان را نیز حفظ کند
  • ایرانی ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    از اجنبی که میخوریم غمی نیست . . . از خودی هم؟؟؟؟؟اونم از افرادی تو بدنه اصلی دولت ؟ که به برکت این نظام و انقلاب ، به بالاترین عناوین شغلی و دستمزدهای ملیونی رسیدن؟؟؟؟ نمک نظامو میخورن و نمکدونشو میشکنن . قباهت داره . گناه این افراد صد برابر بدتر از دشمنان خارجیه . پس کجان دستگاه های نظارتی؟جناب رئیس جمهور ، خانم معاون ، پاسختون چیه ؟ مگه تو این مملک قحطیه رجاله اتقلابی و وطن پرسته ؟ نیستن افراد ولایت مدار و عاشق کشور ، که پشت این میزها بنشینند ؟
  • ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    لعنت بر وطن فروشان
  • ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    تاسف به خاطر ذلیل کردن مومنین توسط این فرد
  • ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    هردم از این باغ...
  • اقااا ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    پس بیاد با صدا و سیمای ضد دولت حرف بزنه؟؟؟ بعدشم مگه دروغ گفته؟ بحران آب نداریم؟ فقط دنبال سیاسی کاری هستیم
  • محمد ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    حالا یه اشتیاه لوپی کرده که نباید دارش بزنن !!! ایشون اشتاد برچسته ای در زمینه محیط زیست و زیست جانوری در ایران هستند که واقعآ بی نظیرن ... حالا از سر دلسوزی بخاطر عملکرد یه عده جنایتکار محیط زیست ... یه کلمه رو رو تماس زنده اشتباه بیان کرده ... حالا به نظر شما 150 ضربه شلاق براش کفایت میکنه؟ یا بیشترش کنیم ؟
  • ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    آخه یکی از این آقای به اصطلاح کارشناس بپرسه که مگر مشکلات زیست محیطی ظرف چند سال تحریم میتونه بوجود بیاد یا فقظ تصمیمات آقای احمدی نژاد مسبب این مشکلات بوده
  • ایرونی ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    از رییس اصلاح طلب سازمان محیط زیست انتظاری جز انتخاب این دست افراد نمیره. دولت تدبیر ما بصیرت بصیرت...
  • ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    الان مشاور احمدی نژاد این کارو کرده بود همه موضع گیری می کردند و علی مطهری احمدی نژاد رو به مجلس می کشید .
  • ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    مردم باید هوشیار باشند، فتنه و جام زهری دیگر در راه است...
  • رضا ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    اگه یکی از افراد احمدی نژاد بود ایرانو به اتیش می کشیدن ابرویی براش نمی زاشتن
  • کارمند بدبخت محیط زیست ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    ما کارکنان محیط زیست نسبت به عملکرد خانم خانما معصومه خانم ابتکار اعتراض داریم چه برسه به مشاورش کهرم ابتکار حاضر نیست به استانها سفرکنه و با کارمندانش دیدار کنه این مدیره؟
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    برای اقامت در شهر آرزوها، باید زیر سازی کرد.
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    اين اخبار براي كسي كه با ماهيت اصلي اينها آشنا باشد، اصلا تعجب برانگيز نيست. امان از برخي ساده دلان كه جور ديگري فكر مي كردند
  • ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    خیلی ها از لفظ رژیم استفاده میکنند
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    حتما تدبير ي پشت قضيه است
  • مهندس ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    کسی درباره نظرات کارشناسی جناب ایشون حرفی نزده. بحث سر اینه که چرا یک مقام رسمی نظام جمهوری اسلامی باید بره با شبکه‌ای که مدیریت تمامی عملیات های رسانه ای علیه کشورمان را بر عهده دارد مصاحبه کند. در ضمن صداوسیما که ملک طلق ایشونه. شبانه روز توی برنامه های صبحگاهی توی جنگل ها راه میره و با کلاه مکزیکی ش انواع پرندگان و چرندگان رو تشریح میکنه. تازه فیلمساز دفاع مقدس مون هم سرش منت گذاشت و توی فیلم به رنگ ارغوان، ازش بازی گرفت.
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    وزارت اطلاعات و سازمان حراست کل کشور پس چی کار دارن میکنن؟؟!!
  • ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    حالا ببینم بااین ایرادهای درست و حقیقی خود میتوانید یک متخصص نخبه را فراری دهید برود انگلیس !! مسئله ریزگردهای انگلیسی ها را سامان بخشد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • علیرضا ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    واقعا اینقد خوش اندیشی یا خودت رو زدی به دل شادی ؟؟ تا دسته مشخصِ این لغت رو با اراده کامل و آگاهی قبلی بکار برده و کاملا" منظور دار ... بحث سواد جداست ... تو همون آمریکا و کشورهای اروپایی هم طرف هرچقدر باسواد باشه ، اگه ضد کشورش بخواد عرض اندامی کنه از صحنه حذف میشه ... خیلی حرکت ناشیانه ای بوده بکار بردن واژه ی " رژیم " ...
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    عروس رفته گل بچینه .
  • عشق من ایران ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    ترسم از ترکان تیر انداز نیست/طعنه تیر آورانم می کشد!!!
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    بشمر
  • ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    پس بره به همون جک و جونوره ها برسه و پاشو از کفش بزرگترها دربیاره
  • رضا ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    ایشون همون شخصیتی هستند که به دکتر قاضی زاده گفتند : " نخود هر آش"، پس طرز صحبت کردن شون هست....
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    از خانم معاون همچين مشاوري بديع نيست
  • ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    خود این آقایون رئیس ها هم بدشون نمیاد با بی بی سی و .... مصاحبه کنن. براشون این جوز چیزا عار نیست خدا لعنت کنه انگلیسو
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    روحانی متشکریم
  • دوستدار طبیعت ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    اگه باسواد بود میفهمید تو همون کشوری که دارن باهش مصاحبه میکنن شکار ممنوع نبوده و نیست. حالا با مشاوره ایشون شکار قانونی رو ممنوع کردن تا متخلفها راحتتر برن گوشت بدست بیارن... محیطبانها میگن از وقتی شکار ممنوع شده ده برابر شده... کاش مشرق یک چندتا مصاحبه بکنه با محیطبانای مخلص که نشون بده با این تصمیم غیر علمی برای اولین بار در ایران چه بلایی داره به سر حیات وحش میاد: شما وقتی واردات یک کالا رو که نیز مردمه ممنوع کنین چه اتفاقی میفته؟ قاچاقچیا کارشون میشه سکه! خیلی ازونایی که قانونمند بودن هم میشن قاچاقچی! بجای مدیریت حیات وحش کهرم و ابتکار اومدن خط کشیدن روی مسئله چند میلیون شکارچی! دوستان اوضاع شکار قاچاق تابحال اینقد افتضاح نبوده تو ایران. جالبه قبل از شروع ممنوعیت هم هیچ آماری نگرفتن که اگه بعدش ازشون بپرسی بتونن دقیق بگن چه بلایی به سر محیط زیست آوردن...
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    كسى نميتونه جلوى اين خانم رو بگيره؟
  • محمد ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    متاسفانه اینها دارن از کلامت رئیس جمهور محترم که در بعضی موارد مسائلی را به تحریم ربط میده سوء استفاده میکنن من از ریاست جمهوری محترم تقاضامندم که در الفاظی که در سخنرانی هاش استفاده میکنه تجدید نظر کنه تا اینقدر دشمن سوء استفاده نکنه
  • محمد ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    وهمچنین توسط افراد دیگر ومهم تر
  • محمد ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    صدا وا سیما کجاش ضد دولت هست اتفاقا حامی دولت هم هست .خیلی چیز ها را نمیگه
  • محمد ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    الفاظ خیلی مهم هستن و پرده از نیت درونی انسان ها بر میدارن ودر ادبیات عرب معروفه که الکنایه ابلق من التصریح یعنی کنایه رسانا تر است به نیات تا صراحت گفتن
  • مرتضیsk ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    بدبختی همینه دیگه طرف سوادش خـِعـلی بالاست تو همه زمینه ها اظهار نظر میکنه !! خدایی حرفِ جدیدی واسه ماس مالی حرفاش نداری بزنی ؟
  • مرتضیsk ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    خیلیا هم تو شبکه های اجنبی مشغول وطن فروشی خالصانه هستن
  • دوستدار ایران و ایرانی ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    برای دکتر کهرم بسیار متاسفم که با یک شبکه(بی بی سی) که برای تک تک ما ایرانیها چگونگی خیانتش در تاریخ معاصر ما به مردم ایران چون روز روشن است مصاحبه میکند به نظر من حتا همه ی کارکنان ایرانی (اونایی که تبار ایرانی دارند) که برای این شبکه کار میکنند خیانتکاران به میهن خود و وطنفروشند وگرنه کدام ایرانی خودش را به این شبکه پلید میفروشد و ما ایرانیان باید وظیفه خود بدانیم که هر شبکه یا سازمانی که کمر به نابودی و تجزیه این سرزمین گرفته را تحریم کنیم.
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    نه بره با دولت خبیث انگلیس مصاحبه کنه؛ این خوبه؟ آره برای شما صدا و سیما اخه ولی رسانه های جاسوسی غرب خوبه
  • حسین ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    این فرد مقصر اصلی نیست بلکه مقصر اصلی خانم ابتکار است که او را عزل نمیکند.نظرات او همراه با ظاهر غربی او مصداق ( رنگ رخساره خبر میدهد از سر ضمیر است).
  • ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    دولت محترم حسن روحانی این قدر مسائل رو به تحریم ها ربط ندهید ملت پای همه چیز ایستاده اند
  • بهزاد ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    جای تاسف داره که اینقدر بصیرت برخی مسئولین کمه که به یک چنین افرادی میدون میدن تا جولان بدن و ایران و ایرانی و خار کنن .. این فراد از دشمنای علنی ایران هم خطرناک ترن .. نون این مردم رو میخورن و علیه این مردم عمل می کنن.
  • ریاستی ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    انگلیسیها خوب دارن بی سروصدا جولان میدن، راستی قضیه باغ وسفارت وزیر احتمالا داره آروم اروم حل میشه. این هم از تحصیلکردگان فرنگ، از کوزه همان برون تراود که در اوست
  • علیرضا ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    شما مثل کسی هستید که وقتی دیگری با انگشت به جایی یا چیزی اشاره می کنه نوک انگشتش رو نگاه میکنید و نه هدف رو . ..... عزیزان اوضاع منابع آبی خراب است ....محیط زیست جنگلها و مراتع و حیوانات دارند به دلیل ندانم کاری و فشار از بین میرود ..... هرکسی از هر کانالی این حرف را بزند درست گفته . مگر حضرت علی نگفت حرف حق را بپذیرید چه از دشمن باشد و چه از.. ...... کسی که خودشو به خواب زده بیدارش نمیشود کرد ....
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    یکی از بدترین مدیران تاریخ در جمهوری اسلامی این خانمه ...
  • موسوی ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    یادتونه یک بنده خدایی میگفت باید کار رو به اهل فن سپرد؟! دولت راستگویان... خانم ابتکار کی وقت میکنن به محیط زیست برسن از بس که سرشون شلوغه با سیاسی کاریهای بی ربط
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    هر کانالی میزنیم خانم ابتکار را میبینم. از خندوانه بگیر تا شناسنامه ...
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    صدا و سیمای ضد دولت! بنده خدا ما که الان هر کانالی میزنیم وزرای دولت در حال سخنرانی هستن! همین خانم ابتکار فقط مونده بره تو "نود" سخنرانی کنه!
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    آقای روحانی گفتن دولت ما دولت محیط زیست است. یعنی همه دستوران از سازمان محیط زیست میاد بیرون
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    برای ایشون همه چیز آزاده حتی حرکت در خط ویژه!
  • میثم ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    مصاحبه با بی بی سی جرم نیست رییس جمهور منتخب مردم با نخست وزیر انگلیس دیوید کمرون دیدار کرد و باهاش نشست و صحبت کرد.
  • طاهر ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    خواهشا مسایل زیست محیطی را با مسایل سیاسی قاطی نکنید هر چه بزرگان متخصص در زمینه نابودی محیط زیست می گن درسته. همین چند شب پیش پرفسور کردوانی در شبکه یک سیما در برنامه آقای علی ضیا مسایلی را در مورد نابودی محیط زیست ایران و بالاخص دریاچه ارومیه گفتند که هر آدم با انصافی گریه اش می گرفت بجای گیر دادن با این اساتید محیط زیست باید از دیدگاه و راهکارهای آنها برای حفظ و نجات محیط زیست بیمار و مریض کشور استفاده نمود تا شاید بتوان از نابودی سریع آن جلو گیری نمود انشالله
  • مهدی ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    آقای علیرضا! پاسخت حرف خودته، تو نگاه به سر انگشت بی بی سی میکنی در حالی که نمی بینی هدفش سیاه نمایی و چهره مخدوش از کشوره و مشروعیت به کثافتکاری هاش!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس