منابع سوری از هلاکت ده‌ها تروریست در حومه لاذقیه، کشف کارگاه تولید بمب‌های دست ساز در الزبدانی و انهدام مخفیگاه‌های تکفیری ها در حلب و ادلب و حملات خمپاره ای گروه‌های تکفیری به یک محله شهر حلب خبر دادند.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) گزارش داد نیروهای ارتش سوریه به عملیات دقیق خود علیه گروه های تروریستی ادامه می دهند به طوری که در چندین حمله جنگنده های ارتش به مخفیگاه های تروریست های جبهه النصره و دیگر گروه های همسو در شمال شرقی ابوریشه و روستای کبانی در حومه شمالی لاذقیه، ده ها تروریست به هلاکت رسیدند و تعدادی از جنگ افزارهای آنها منهدم شد.

یک منبع سوری گفت در حمله جنگنده های ارتش به مخفیگاه های گروه های تروریستی تکفیری در حومه لاذقیه شمالی، خسارت ها و تلفات سنگینی به این گروه ها وارد شد.

این منبع افزود جنگنده های ارتش سوریه، در چندین نوبت مخفیگاه های تروریست های جبهه النصره را در شمال شرقی ابوریشه و روستای کبانی بمباران کردند که بر اثر آن ده ها تروریست به هلاکت رسیدند.

پیشتر نیز بیش از 50 تروریست در عملیات نیروهای ارتش علیه مخفیگاه های جبهه النصره در ناحیه ربیعه و روستای درویشان در شمال شهر لاذقیه به هلاکت رسیده بودند.

منبع سوری اعلام کرد یکی از تروریست هایی که در این عملیات به هلاکت رسید، تروریست سعودی الاصل ملقب به ابوالمسلمین و تروریست پاکستانی ملقب به صقرالعبود و تروریست اردنی به نام مصعب سجی بودند.

نیروهای ارتش سوریه با همکاری گروه های دفاع مردمی در عملیات روز گذشته خود در ناحیه ربیعه، 36 تروریست را به هلاکت رساندند و یک خودرو حامل سلاح و مهمات آنها را منهدم کردند.

کشف کارگاه ساخت بمب در الزبدانی

نیروهای ارتش توانستند با همکاری رزمندگان مقاومت لبنان، یک کارگاه ساخت بمب های دست ساز تروریست ها را در خیابان بردی در الزبدانی کشف کنند که داخل آن تعداد بمب و مواد  اولیه برای ساخت بمب وجود داشت.

انهدام مخفیگاه های تروریست ها در ادلب و حلب

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات گسترده علیه مخفیگاه های تروریست ها در حلب و حومه شمال غربی استان حلب، تلفات و خسارت های سنگینی به آنها وارد کردند.

یک منبع نظامی در حومه حلب گفت یگان هایی از ارتش سوریه، در حملات کوبنده به مخفیگاه ها و تجمعات تروریست ها در شمال غربی کویرس و میدان الدریهم در حومه جنوب شرقی حلب، ده ها تروریست را کشتند یا زخمی کردند.

این منبع افزود در عملیات منحصر به فرد یک یگان دیگر از نیروهای  ارتش علیه خطوط کمک رسانی به گروه های تروریستی از سمت ترکیه در حومه غربی حلب، جنگ افزارهای تروریست های جبهه النصره منهدم شد و شماری از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

عملیات نیروهای ارتش علیه تروریست های جبهه النصره و دیگر گروه های تکفیری مرتبط با حکومت ترکیه در خان العسل و داره عزه، به هلاکت شمار زیادی از تروریست ها منجر شد.

در حومه ادلب نیز نیروهای ارتش، تجمعات و مواضع تروریست های جبهه النصره و گروه موسوم به الجبهه الشمامیه را در شهرک الدانا هدف قرار دادند که به کشته و زخمی شدن شماری از تروریست ها و انهدام سلاح ها و مهمات آنها منجر شد.

عملیات نیروهای ارتش علیه گروه های تروریستی مرتبط با رژیم اسرائیل در درعا و حومه آن همچنان ادامه دارد به طوری که یک منبع سوری از کشته شدن شمار زیادی از تروریست ها که بیشتر آنها وابسته به جبهه النصره بودند، در عملیات نیروهای ارتش علیه کانون های آنها در درعاالبلد خبر داد.

همچنین در حملات نیروهای ارتش به تروریست ها در حومه شمال شرقی درعا، شمار زیادی از آنها به هلاکت رسیدند.
روز گذشته نیز شمار زیادی از تروریست ها در درعا و حومه آن به هلاکت رسیده بودند.

ضربات کوبنده ارتش به تروریست ها در حومه قنیطره

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات مبارزه با تروریسم در قنیطره، مخفیگاه های تروریست های النصره و دیگر گروه های تکفیری مرتبط با رژیم اشغالگر  اسرائیل را منهدم کردند.

یک منبع نظامی گفت یک یگان از نیروهای ارتش، کانون های گروه های تروریستی را در روستای الحمیدیه در غرب شهر قنیطره به شدت گلوله باران کردند که به هلاکت شماری از تروریست ها منجر شد.

همچنین شماری از تروریست ها در حمله نیروهای ارتش به مخفیگاه های آنها در اطراف روستای الصمدانیه غربی در حومه شرقی قنیطره به هلاکت رسیدند.

گروه های تکفیری وابسته به جبهه النصره در هماهنگی مستقیم با رژیم اسرائیل در حومه قنیطره به ارتکاب جنایت مشغول هستند و از انواع کمک های این رژیم بهره می برند و مجروحان آنها در بیمارستان های اسرائیلی مداوا می شوند.

حمله خمپاره ای تروریست ها به منازل مردم در حلب

خبر دیگر این که در حملات خمپاره ای گروه های تروریستی به مناطق مسکونی در حلب، دست کم هشت شهروند سوری زخمی شدند.

به گفته یک منبع در فرماندهی پلیس استان حلب، تروریست های جبهه النصره و گروه های همسو، محله صلاح الدین حلب را هدف حملات خود قرا ردادند که بر اثر آن هشت نفر زخمی شدند، پارکی که در این منطقه قرار داشت، از حملات خمپاره ای تروریست ها در امان نماند.

تروریست های موسوم به جیش المجاهدین که گروه هایی همچون الویه الانصار، الحریه و حلب المدینه، حلب الشهباء و امجاد الاسلام و دیگر گروه هایی که طرح ها و توطئه های ترکیه و آل سعود را علیه سوری ها اجرا می کنند، در برخی محله های شهر حلب به ارتکاب جنایت مشغول هستند و همواره محله های مسکونی و مردم را هدف حملات خمپاره ای و موشکی خود قرار می دهند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس