کد خبر 450226
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹

روزنامه کویتی نوشت بنیامین نتانیاهو برای به دردسر انداختن اوباما در خصوص توافق هسته ای با ایران ممکن است به سوریه حمله کند.

به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، منابع آمریکایی به روزنامه "الجریده" گفتند نتانیاهو ضمن رد کردن دیدار با رئیس جمهورآمریکا مدعی شده و تهدید کرده است نظام سوریه را سرنگون می کند تا آمریکا و ایران را به دردسر بیندازد.

نتانیاهو در توجیه ملاقات نکردن با اوباما گفته است پیش از رای گیری درباره توافق هسته ای با ایران در کنگره آمریکا، هرگونه دیداری بی فایده است.

براساس این گزارش به گفته منابع آمریکایی، رئیس جمهورآمریکا بسته ای از کمک های امنیتی به رژیم صهیونیستی برای حفظ برتری آن در منطقه و مجهز کردن آن به بهترین و پیشرفته ترین سامانه های دفاعی از جمله هواپیماهای پیشرفته را به نتانیاهو پشنهاد کرده است ولی نتانیاهو از گفتگو درباره این پیشنهاد خودداری و هرگونه دیداری را به بعد از پایان مسئله ایران موکول کرد.

 نتانیاهو در پاسخ به هشدارهای اوباما در خصوص پیامدهای رد توافق هسته ای در کنگره و احتمال وقوع جنگ در خاورمیانه مدعی شد برای هر چیزی آماده است و می تواند بدون عملیات نظامی پیچیده، به ایران ضربه بزند.

وی مدعی شده است سرنگون کردن نظام سوریه و همچنین ترور شخصیت های نزدیک به ایران، اوضاع منطقه را به هم خواهد ریخت. وی در ادامه ی ادعاهای خود گفته است رژیم صهیونیستی می تواند حملات موشکی حزب الله را تحمل کند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهماندار هواپیما ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    ما با همین 300 کیلو اورانیوم غنی شده دودمانتان را به اتش می کشیم منتظر بمانید
  • حمید کردستانی ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    نتانیابو انگار زنجیر پاره کرده اما سگ هرچی بیشتر واق واق میکنه کمتر گاز میگیره نتان یابو گاز بگیر تا موشک های حزب الله روزگارت رو سیاه کن
  • مهدی ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    خخخخخخخ چه جالبه که این سگ وحشی قلاده ترکونده خبر نداره چنان تو دهنی بخوره که یادش بره چطور زوزه میکشیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس