کد خبر 449984
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰

قاسم زارع گفت: اگرچه در ظاهر به نظر می رسد این نقش برای من تکراری است و پیش از این در سریال های زیادی نقش پلیس یا مامور امنیتی را بازی کرده بودم، اما باید بگویم که هر کدام از این تجربه ها ظرافت های خاص خودشان را دارند.

به گزارش مشرق، قاسم زارع بازیگر نقش سرگرد احسان پور در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» با اشاره به ایفای نقش یک مامور اطلاعاتی و امنیتی در این سریال گفت: بازیگر سریال «تعبیر وارونه یک رویا» با اشاره به تجربه دوباره نقش مامور اطلاعاتی و امنیتی در این سریال توضیح داد: نقش نیروهای امنیتی در این سریال ظرافت ها و تفاوت های خاص خودر ا با هم دارند. این نیروها که کمتر درگیر برخوردهای فیزیکی می شوند، ایدئولوژی دارند و خود ایده پرداز و طراح هستند.

وی افزود: اگرچه در ظاهر نقش های «تبعیر وارونه یک رویا» نیروهای امنیتی هستند اما در جات و سطح های تفکیک شده دارند و اگر از زاویه ای دیگر به نقش های این سریال نگاه کنیم حتما آن ها را متفاوت از هم خواهیم دید. این نیروها کمتر درگیر برخوردهای فیزیکی می شود، ایدئولوژی دارند و خود ایده پرداز و طراح هستند.

این بازیگر در پاسخ به این که آیا نظیر بسیاری از کاراکترهای «تعبیر وارونه یک رویا»، داستان وارد حیطه شخصی و زندگی فردی نقش او می شود یا نه، ادامه داد: نه مثل بسیاری از کاراکترهای دیگر این داستان وارد زندگی احسان پور  و شرایط خانواده اش نمی شویم. حال آن که این اتفاق درباره بسیاری از کاراکترهای این سریال می افتد.

زارع در پاسخ به این که آیا روایت داستانی با پیچیدگی ها و گره های زیاد در ساعات پایانی شب می تواند جلب توجه مخاطبان عام را به دنبال داشته باشد یا نه، بیان کرد: تلویزیون رسانه ای عمومی است که بخش های مختلفی دارد و باید نیاز سلیقه ها و گروه های مختلفی از بینندگان را تامین کند. ممکن است مخاطبی صرفا با هدف سرگرم شدن پای تماشای تلویزیون بنشیند که این سریال مناسب ذائقه او نخواهد بود اما قرار نیست تلویزیون صرفا به بعد سرگرمی محدود شود و ما در قالب این سریال به نوعی هدف فرهنگسازی را هم دنبال می کنیم.

«تعبیر وارونه یک رویا» هر شب ساعت 23 به تهیه کنندگی حکمال طباطبایی و نویسندگی و کارگردانی فریدون جیرانی از شبکه یک سیما پخش می شود.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد اردبیل ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    قاسم زارع یکی از تکراری ترین بازیگران ایران است متاسفانه در هیچ فیلمی کمترین تغییری از همه لحاظ . .. . ندارد و نخواهد داشت
  • ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    قاسم زارع بازیگر نقش سرگرد احسان پور در سریال «تعبیر وارونه یک رویا».... سرگرد احسان پور؟؟!! به نظرتون رئیس حفاظت سازمان انرژی اتمی یه سرگرد باید باشه؟
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    0 0
    قاسم زارع بازیگر نقش سرگرد احسان پور در سریال «تعبیر وارونه یک رویا».... سرگرد احسان پور؟؟!! به نظرتون رئیس حفاظت سازمان انرژی اتمی یه سرگرد باید باشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس