کد خبر 453375
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

کارگردان سریال «تعبیر وارونه یک رویا» از پایان تصویربرداری این سریال در بوستان شیار لویزان خبر داد.

به گزارش مشرق، فریدون جیرانی کارگردان «تعبیر وارونه یک رویا»  از پایان تصویربرداری این سریال در بوستان شیار در محدود لویزان خبر داد و گفت: فیلمبرداری بخش پایانی این سریال امروز شنبه 24 مرداد ماه به پایان می‌رسد.

وی افزود: قسمت شانزدهم «تعبیر وارونه یک رویا» امشب از شبکه یک سیما پخش می‌شود و براساس تدوین نهایی این سریال امکان افزایش و تعداد قسمت‌های این سریال وجود دارد.

جیرانی اضافه کرد: احتمالا در تدوین نهایی این سریال تا قسمت 27 برسد.

مجموعه تلویزونی «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه کنندگی سیدکمال طباطبایی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک است که پخش آن از شنبه سوم مرداد ساعت 22 از این شبکه آغاز شده است. این سریال در30 قسمت 45 دقیقه ای تهیه و تولید شده و از شنبه تا چهارشنبه هر هفته پخش شود.

«تعبیر وارونه یک رویا» یک سریال جاسوسی است که فیلمنامه آن بر مبنای اطلاعات واقعی و ماجراهای اتفاق افتاده در ایران، بدون اغراق در شخصیت‌پردازی‌ها و فقط با اضافه کردن تعلیق داستانی و روابط خانوادگی قهرمانان قصه و حتی قهرمانان خارجی داستان نوشته شده است.

در واقع در این سریال، ملودرام و فضای جاسوسی با هم ادغام شده‌اند و در عین حال این مجموعه روایتگر یک ماجرای عاشقانه تلخ هم هست. امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، داریوش ارجمند، فرهاد قائمیان، قاسم زارع، فرزین صابونی، الهام کردا، نیما نادری، نگارعابدی،آزاده سدیری، صفاآقاجانی، علی صالحی، کریم امینی، ابراهیم عزیزی، نیلوفر شهیدی، دانیال حسین‌زاده، ستاره حسینی، سهیل ساعی و ساناز حاذق‌سا، بازیگران ایرانی این مجموعه هستند.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: تصویربردار مرتضی غفوری، تدوین بهرام دهقان، طراح صحنه بابک کریمی، طراح لباس شیده محمودزاده، دستیاراول کارگردان و برنامه‌ریز آلاله هاشمی، طراح چهره‌پردازی ایمان امیدواری، مدیرصدابرداری ناصر انتظاری و مدیرتولید شاهین شهباززاده.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس