کد خبر 447265
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴

ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان در آستانه جدال تیم‌های منتخب آسیا و اروپا با بهترین پینگ‌پنگ‌باز جهان تمرین کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های تنیس روی میز منتخب آسیا و اروپا امروز و فردا دو دیدار برابر هم در کشور چین انجام خواهند داد.

در این دو مسابقه برای اولین بار از نسل جدید میزهای تنیس روی میز استفاده خواهد شد که می‌توان آنها را میز دیجیتال نامید. این میزها به سفارش فدراسیون چین ساخته شده و سطح فوقانی آن به شکل یک صفحه نمایشکر عمل می‌کند، به‌طوری که بتوان در بین رالی‌ها با پخش نتایج، تصاویر و آگهی، فضای مسابقه را برای تماشاگران جذاب‌تر کرد.

همچنین در این رقابت از توپ دو رنگ با رنگ‌های زرد و سفید استفاده خواهد شد. این توپ که سال کذشته به پیشنهاد فدراسیون چین و تصویب هیئت رئیسه فدراسیون جهانی رسمیت یافت با هدف نمایش واضح‌تر پیچ توپ طراحی و تولید شده است.

بعد از ظهر دیروز (جمعه) تیم‌های آسیا و اروپا از شرکت ZFTC که اسپانسر اصلی مسابقات است، بازدید کردند و در مراسم افتتاحیه مسابقات که با چند مسابقه نمادین بین بازیکنان  دو تیم و بازیکنان این کمپانی برکزار شد، شرکت کردند. هر یک از تیم‌ها دو بازیکن برای بازی با بازیکنان تیم ZFTC معرفی کردند که برای آسیا نوشاد عالمیان و مالونک پشت میز رفتند.

پس از آن با هماهنکی افشین بدیعی، سرپرست تیم آسیا جلسه تمرینی ویژه‌ای برای نوشاد عالمیان و مالونک قهرمان فعلی جهان ترتیب داده شد تا نوشاد بتواند هر چه سریع‌تر خود را با میزهای جدید و شرایط سالن مسابقه وفق دهد.

تمرین ویژه عالمیان با بهترین پینگ‌پنگ‌باز جهان+ عکس
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس