کد خبر 447224
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۰

'توبیاس ال وود' معاون وزیر امور خارجه انگلیس روز جمعه جنایت صهیونیست های نژادپرست و افراطی که به شهادت یک کودک خردسال فلسطینی در کرانه باختری منجر شد، را یک عمل 'تروریستی ' خواند و آن را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، معاون وزیر خارجه انگلیس در اظهاراتی گفت: لندن این حمله وحشتناک توسط شهرک نشینان اسراییلی که منجر به کشته شده یک کودک فلسطینی شد، را قویاً محکوم می کند.

'توبیاس ال وود' افزود: این اقدام وحشتناک یک عملی تروریستی بوده ،همان طور که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل نیز این مساله را تایید کرده است.

معاون وزیر خارجه انگلیس اضافه کرد: ما از مقامات اسراییلی می خواهیم که این تضمین را بدهند که عاملین این حمله جنایت آمیز به عدالت سپرده خواهند شد.

وی گفت: ما همچنین از رهبران سیاسی و اجتماعی اسراییل می خواهیم که تمامی طرف ها را به نهایت آرامش دعوت کنند.

منابع فلسطینی روز جمعه از کشته شدن یک نوزاد 18 ماهه فلسطینی و زخمی شدن 3 تن دیگر از اعضای خانواده اش به دنبال اقدام وحشیانه شهرک نشینان اسرائیلی در آتش زدن منزل آنها در کرانه باختری، خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا» 'علی سعد دوابشه' کودک خردسال فلسطینی به دنبال آتش زدن منزل خانواده اش، توسط شهرک نشینان در نابلس به شهادت رسید.

در این حادثه، همچنین پدر و مادر این کودک و نیز برادر چهارساله وی، زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

بر اساس گزارش خبرگزاری 'وفا'، شماری از شهرک نشینان «یحی» و «یش کدیش» در نابلس پس از به آتش کشیدن منزل 'سعد'، همچنین شعارهای تبعیض آمیز و توهین آمیزی ازجمله « زنده باد انتقام» بر روی دیوارها نوشتند.

پیش ازاین در سال 2014 میلادی ، نیز شهرک نشینان اسرائیلی در قدس، یک کودک فلسطینی را زنده زنده به آتش کشیدند.

حمله وحشیانه صهیونیست ها در نابلس، 2 روز پس ازآن صورت گرفت که رژیم صهیونیست سیاست های شهرک سازی جدید این رژیم را در بیت المقدس و کرانه باختری رود اردن

تصویب کرد؛ اقدامی که با محکومیت جامعه جهانی ازجمله انگلیس مواجه شد.

'جویس آنلای' معاون وزیر خارجه انگلیس روز پنجشنبه گذشته سیاست های شهرک سازی جدید رژیم صهیونیستی در بیت المقدس و کرانه باختری رود اردن را مغایر با قوانین بین المللی اعلام و آن را محکوم کرد.

همزمان با اقدامات ضد انسانی و نژادپرستانه صهیونیست ها، برخی از گزارش های منتشرشده حاکی از آن است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای گفت وگو در مورد توافق هسته ای ایران و شش قدرت بزرگ جهانی ، قرار است اوایل سپتامبر عازم انگلیس شود.

گفته می شود نتانیاهو در جریان این سفر با دیوید کامرون همتای انگلیسی خود دیدار و در خصوص مخالفت رژیم صهیونیستی با توافق هسته ای ایران و پیامدهای آن گفت وگو خواهد کرد.

به گزارش منابع انگلیسی، فیلیپ هاموند وزیر امور خارجه انگلیس در دیدار اخیرش از اسرائیل از نتانیاهو برای سفر به لندن دعوت کرده بود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    1 0
    لعنت خدا بر مسببین این جنایت غیر انسانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس