کد خبر 447429
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با یکی از همجنس‌بازانی که از سوی یک یهودی افراطی با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود، از حقوق آنها برای زندگی در صلح در اراضی اشغالی دفاع کرد.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» در دیدار با یکی از 6 همجنس‌بازی که در راهپیمایی روز پنج‌شنبه همجنس‌بازان در بیت‌المقدس از سوی یک یهودی افراطی با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود، دیدار کرد و گفت: «همه حق دارند در صلح در اسرائیل زندگی کنند و ما از این حق دفاع می‌کنیم».

وی با بیان اینکه کابینه اسرائیل تحقیقات جامعی درباره این حادثه به عمل خواهد آورد،  ابراز امیدواری کرد این همجنس‌باز بسرعت بهبود یابد.

بر اساس این گزارش، ضارب «ایشای شلیسل» نام دارد که سه هفته پیش پس از طی 10 سال محکومیت خود از زندان آزاد شده بود. جرم او حمله با سلاح سرد به سه همجنس‌باز در راهپیمایی همجنس‌بازان در سال 2005 در بیت‌المقدس بوده است.

به دنبال این حادثه، «ایتزیک اشمولو» یکی از نمایندگان کنست (پارلمان اسرائیل) اعلام کرد او نیز همجنس‌باز است. وی با نگارش مطلبی در ستون روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نوشت: «غیرممکن است که بتوان سکوت اختیار کرد زیرا زمانی که با چاقو به جامعه همجنس‌بازان حمله می‌شود، همان جا متوقف نمی‌شود. اکنون زمان آن است که با این تاریکی بزرگ جنگید».

وی افزود: «این اقدام جنایی هولناک که در «شهر خدا» صورت گرفت، علیه همه ما بود. این حمله به حقوق همه ما برای متفاوت بودن، انتخاب کردن، پذیرش دیگران و تحمل همدیگر بود».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ی نفر ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    4 0
    خاک تو اون سرتون با اون شهر خدایی که توش همجنسبازی میکنین ! :|

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس