شاگردان برانکو لیگ پانزدهم را با تساوی خانگی آغاز کردند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار خود در هفته اول لیگ برتر پانزدهم میزبان پدیده خراسان بود که این دیدار از ساعت 19:35 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد و با نتیجه مساوی 2 - 2 به پایان رسید.

علی علیپور (7) و هادی نوروزی (38) برای پرسپولیس گلزنی کردند و گل‌های تیم میهمان را در این دیدار یونس شاکری (15) و حسین بادامکی (17) به ثمر رساندند.

در این دیدار برانکو ایوانکوویچ ایمان صادقی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری،‌ کمال کامیابی‌نیا، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و میلاد کمندانی را در ترکیب پرسپولیس قرار داد. در ترکیب پدیده هم مجتبی روشنگر، محمود خمیسی، مهدی خیری، میلاد غریبی، ایگور پراهیچ، میثم نقی‌زاده، ابولحسن جعفری، محسن یوسفی، یونس شاکری، حسین بادامکی و محمدرضا ناصحی توسط رضا مهاجری به میدان رفتند.(برای دیدن خلاصه بازی اینجا کلیک کنید)

برنامه، نتایج کامل و جدول رده‌بندی و گلزنان لیگ برتر پانزدهم

ترکیب پرسپولیس:

صادقی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، رامین رضائیان، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری،‌ کمال کامیابی‌نیا، هادی نوروزی (کاپیتان)، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و میلاد کمندانی را در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار داد

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب پدیده مشهد:

مجتبی روشنگر، رضا ناصحی، محمود خمیسی، ایگور پراهیچ، حسن جعفری، میثم نقی‌زاده، حسین بادامکی، میلاد غریبی، محسن یوسفی، یونس شاکری و مهدی خیری 11 بازیکن رضا مهاجری در بازی امروز مقابل پرسپولیس هستند.

سرمربی: محمدرضا مهاجری

نیمه اول

دقیقه 7: با ارسالی که هادی نوروزی روی دروازه پدیده داشت، علی علیپور موفق شد با یک ضربه سر شیرجه‌ای دروازه این تیم را باز کند تا پرسپولیس از حریفش پیش بیفتد.

دقیقه 9: این بار رامین رضاییان بود که ارسالی روی دروازه پدیده داشت که با ضربه سر میلاد کمندانی همراه بود، اما توپ به تیر دروازه خورد تا راهی به دروازه نداشته باشد.

دقیقه 11: کمال کامیابی‌نیا با انجام خطا در زمین پدیده از داور بازی کارت زرد گرفت تا این موضوع باعث شود خط هافبک پرسپولیس از ابتدای بازی محتاط عمل کند.

دقیقه 15: بازیکنان پدیده از سمت راست حرکت کردند و توپی را به محوطه جریمه فرستادند. این توپ از بین پاهای محسن بنگر عبور کرد که ابتدا بازیکنان پدیده نتوانستند از موقعیت استفاده کنند. در برگشت بنگر این بار سایه توپ را زد و نتوانست توپ را دور کند تا روی اشتباه این بازیکن یونس شاکری دروازه ایمان صادقی را باز کند.

دقیقه 17: اشتباه مدافعان پرسپولیس در آفسایدگیری باعث شد حسین بادامکی فرار کند و ارسالی که روی دروازه شده بود را با یک ضربه سر به قعر دروازه پرسپولیس بفرستد.

دقیقه 27: پرتاب اوت بلند بابک حاتمی و ضربه سر محسن بنگر به هادی نوروزی رسید، اما ضربه سر کاپیتان پرسپولیس در دستان روشنگر قرار گرفت.

دقیقه 38: هادی نوروزی پشت محوطه جریمه پدیده حرکت کرد و شوتی که روانه دروازه کرده بود، پس از برخورد به تیر افقی دروازه تبدیل به گل دوم پرسپولیس شد.

دقیقه 40: پاس در عمق فرشاد احمدزاده به علی علیپور با ضربه بغل پای این بازیکن همراه شد، اما با اختلاف کمی از کنار تیر به بیرون رفت و راهی به دروازه نیافت.

نیمه دوم
دقیقه 46:
اولین تعویض بازی در تیم پدیده صورت گرفت که رضا مهاجری میلاد غریبی را از بازی خارج کرد و مهرداد رضایی جای او را گرفت.

دقیقه 59: مهدی خیری در نیمه دوم اولین صحنه جذاب را ایجاد کرد. هافبک تیم پدیده پاسی که درون محوطه جریمه پرسپولیس دریافت کرده بود را بلند کرد و با ضربه قیچی برگردان قصد باز کردن دروازه را داشت اما توپ او با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 60: رضا خالقی‌فر تعویض برانکو ایوانکوویچ بود که جای میلاد کمندانی را گرفت.

دقیقه 64: فرشاد احمدزاده با شوت پشت محوطه جریمه قصد باز کردن دروازه پدیده را داشت اما روشنگر توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 67: کریم اسدی دومین تعویض پدیده نام گرفت که جای محسن یوسفی را گرفت.

دقیقه 68: ارسال رامین رضاییان به داخل محوطه جریمه با پاس محسن بنگر همراه بود که با ضربه سر به تیر دوم پدیده فرستاد اما احمدزاده نتوانست اثرگذاری لازم را روی این توپ داشته باشد.

دقیقه 73: هادی نوروزی پشت محوطه جریمه و در موقعیتی مناسب توپ را در اختیار گرفت و داخل محوطه جریمه آمد. کاپیتان پرسپولیس پس از ورود به محوطه جریمه پای خود را با مدافع پدیده درگیر کرد تا پنالتی بگیرد اما داور مسابقه متوجه تمارض او شد و نوروزی را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 80: محسن مسلمان جای فرشاد احمدزاده را در ترکیب پرسپولیس گرفت.

در نهایت این بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا سرخپوشان با تساوی کار را در لیگ پانزدهم آغاز کنند.



همچنین در ادامه روز دوم از هفته نخست پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور سه دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که در پایان این دیدارها نتایج رقم خورد:

تراکتورسازی 0 - نفت تهران 0

تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و نفت تهران در هفته نخست لیگ پانزدهم از ساعت 18:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این بازی تکرار آخرین دیدار لیگ گذشته بود که همچون آن مسابقه با نتیجه مساوی خاتمه یافت با این تفاوت که آن بازی 3 بر 3 به پایان رسیده بود.

راه آهن 2 - فولاد خوزستان 2

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و راه‌آهن تهران در چارچوب هفته نخست پانزدهمین لیگ برتر از ساعت 19:35 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا شاگردان کاظمی یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه را در اهواز به دست آورند.

گل‌های راه‌آهن را در این دیدار مهرداد محمدی و امین منوچهری به ترتیب در دقایق 51 و61 به ثمر رساندند و برای فولاد نیز ماتیاس چاگو و مهدی بدرلو در دقایق 84 و 88 گلزنی کردند.


ملوان 1 - ذوب آهن 0

ملوان و ذوب آهن در اولین دیدار خود در پانزدهمین دوره لیگ برتر  به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر ملوان به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار در شرایطی با تساوی به پایان رسید که ملوان عملکرد بهتری نسبت به حریف خود داشت.ملوان در نیمه دوم بهتر از حریف خود بازی کرد اما ذوب آهن هم تیم دست و پا بسته‌ای نبود و چند حمله خطرناک را روی دروازه حریف خود تدارک دید.

دقیقه 59 آرش افشین درون محوطه جریمه سرنگون شد تا داور برای ملوان پنالتی بگیرد. مازیار زارع ضربه پنالتی را به سمت دروازه‌ زد که رشید مظاهری این توپ را برگشت داد. در ریباند این آرش افشین بود که توپ را به گل تبدیل کرد.افشین در شرایطی گلزنی کرد که او فصل قبل به خاطر مشکل کارت پایان خدمت نتوانست به میدان برود و امسال به عنوان سرباز برای ملوان در میدان حاضر شده است.

افشین بعد از گل پیراهن خود را از تن خارج کرد تا از تورج حق‌وردی کارت زرد بگیرد. دقیقه 55 بازی قاسم حدادی‌فر به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.

جدول رده بندی لیگ برتر پس از انجام بازی‌های روز دوم هفته اول:

ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 استقلال 1 1 0 0 2 1 1 3
2 ملوان 1 1 0 0 1 0 1 3
3 سپاهان 1 1 0 0 1 0 1 3
4 پدیده مشهد 1 0 1 0 2 2 0 1
5 پرسپولیس 1 0 1 0 2 2 0 1
6 فولاد خوزستان 1 0 1 0 2 2 0 1
7 راه آهن 1 0 1 0 2 2 0 1
8 نفت تهران 1 0 1 0 0 0 0 1
9 استقلال اهواز 1 0 1 0 0 0 0 1
10 سایپا 1 0 1 0 0 0 0 1
11 گسترش فولاد 1 0 1 0 0 0 0 1
12 صبای قم 1 0 1 0 0 0 0 1
13 تراکتورسازی 1 0 1 0 0 0 0 1
14 سیاه جامگان 1 0 0 1 1 2 -1 0
15 ذوب آهن 1 0 0 1 0 1 -1 0
16 استقلال صنعتی 1 0 0 1 0 1 -1 0


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    0 0
    احمد زاده و کامیابی نیا و رضاییان عالی بودند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس