داربی تبریز برای پنجمین مرتبه میان تراکتورسازان و گسترشی ها برگزار خواهد شد در حالی که شاگردان تونی پرتغالی به کسب پیروزی سوم خود می اندیشند و سربازان کمالوند به شکست طلسمی دو ساله.

گروه ورزشی مشرق - بی شک یکی از تماشایی ترین دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال جمعه به میزبانی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد. آنجا که گسترش فولاد و تراکتورسازی پنجمین شهرآورد خود را در ادوار لیگ برگزار خواهند کرد.

پیش از این تبریزی های سطح اول فوتبال ایران 4 مرتبه در لیگ های سیزدهم و چهاردهم برابر یکدیگر صف آرایی کرده اند که حاصل ثبت 2 پیروزی برای تراکتورسازان و 2 تساوی به برای طرفین بوده است.

تراکتور هت تریک می کند یا گسترش طلسم شکنی؟

تکرار تاریخ بعد از 2 سال


تراکتورسازی و گسترش فولاد نخستین بار در ایستگاه دوم لیگ سیزدهم یعنی پنجشنبه 10 مردادماه سال 92 مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

 2 سال و 1 روز قبل گل به خودی تیزرو در دقیقه 19 به محسن فروزان، تراکتورسازان را پیش انداخت اما مهدی قریشی نتیجه را با گل خود به تساوی کشاند تا رسول خطیبی و گسترش از شکست برابر تراکتورسازی فرار کنند.

جالب اینکه بعد از 2 سال روز جمعه تاریخ برای این دو تیم تکرار می شود چرا که دوباره به قید قرعه در ایستگاه دوم لیگ برتر با یکدیگر روبرو خواهند شد.

تراکتورسازان داربی های شماره 2 و 3 را با نتایج 2-1 و3-1 از رقیب برده اند. ضمن اینکه آخرین دیدار دو تیم در هفته 28 لیگ قبل به تساوی 1-1 منتهی شد.

آیا جمعه هفته جاری گسترش با هدایت فرازکمالوند موفق خواهد شد طلسم "نبردن هایش" برابر تراکتورسازان را بشکند؟ یا اینکه تیم اول شهر تبریز در ثبت پیروزی هایش مقابل گسترش هت تریک خواهد کرد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تراختور شخم بزن همشونو ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    دودورودودود تراختور ، تبریز تیملری فرق اله مز رنگلری ، نه آبی نه مشکی فقط تراختور عشقی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس