کد خبر 447979
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

عنایت درباره اتهاماتی که به یک داور معروف لیگ برتر زده می شود، توضیحات تازه ای می دهد.

به گزارش مشرق، تورج حق وردی؛ داوری که فصل گذشته بیش از هر زمان دیگر با جنجال روبرو شد. این داور به خاطر اشتباهاتی که در بازی های استقلال داشت، نامش بر سر زبان ها افتاد، به شکلی که بعضی از فوتبالی ها او را استقلالی خواندند.

اشتباهات حق وردی در بازی استقلال مقابل استقلال اهواز، اشتباه عجیب و غریب او در بازی استقلال و پیکان که گل درست سفیدها را مردود اعلام کرد و همینطور اشتباهی که در دیدار استقلال و ذوب آهن داشت. تمام این اشتباهات سریالی کافی بود تا به ناگهان حق وردی مورد انتقاد رسانه های مختلف قرار بگیرد. وقتی او داور دربی تهران که آخرین بازی فصل دو تیم بود شد، پرسپولیسی ها علیه اش موضع گرفتند اما اتفاقا او به خوبی از پس این مسابقه برآمد به شکلی که این بار استقلالی ها علیه حق وردی شدند!

شاید از شانس بد این داور است که در همین هفته اول لیگ برتر دوباره نامش سر زبان ها افتاده است. حق وردی در بازی ملوان و ذوب آهن یک پنالتی به نفع تیم قلعه نویی گرفت تا گل محمدی در کنفرانس مطبوعاتی شهر را به هم بریزد و بگوید نتایج بازی ها از قبل تعیین شده است.

اما مسعود عنایت رئیس دپارتمان داور به حمایت از این داور می پردازد. او در پاسخ به این شایعات اخیر درباره اشتباهات حق وردی که از دست قضا به نفع امیر قلعه نویی می شود، می گوید: «اتفاقا به نظر من این داور اشتباهات زیادی نمی کند. متاسفانه من هنوز عملکرد حق وردی را در بازی ملوان و ذوب آهن ندیده ام. ولی موافق یکسری برخوردها نیستم. اگر قرار باشد ما طبق نظر مربیان عمل کنیم و بخواهیم رفتار مورد نظر آنها را انجام بدهیم، باید 24 ساعته دنبال مربی برگردیم. باید تحقیق کنیم که کدام داور از جلوی خانه کدام مربی رد شده تا حذفش کنیم. اینطوری که نمی شود برای لیگ برتر داور چید.»

او معتقد است نباید فقط حرف زد: «صحبت هایی که می شود باید مستند و مستدل باشد. ما یکسری داور مشخص کرده ایم و تا وقتی این داورها اشتباه نکنند، از آنها استفاده خواهیم کرد. اگر تبریزی ها بگویند ما فغانی را نمی خواهیم، یکسری هم بگویند ما حق وردی را نمی خواهیم و از آنطرف بگویند چرا قهرمانی را گذاشته اید، ما دیگر چه کسی را برای قضاوت بازی ها بگذاریم؟»

عنایت حرف های خود را اینطور جمع بندی می کند: «روی هوا نمی شود این و آن را متهم کرد. نمی توانیم به راحتی به داور اتهام بزنیم. ما کار خودمان را می کنیم از مربیان هم می خواهیم که کار خودشان را بکنند.»
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس