اینکه بادامکی در لیگ یازدهم با گل خود پرسپولیس را از شکست در هفته اول رقابت‌ها رهاند، یک نکته است و این‌که 4 سال بعد با گلزنی به پرسپولیس عامل تساوی پدیده با قرمزها لقب گرفت نکته‌ای دیگر.

تکرار وارونه تاریخ برای بادامکی و پرسپولیس
گروه ورزشی مشرق - حسین بادامکی به تیم سابقش پرسپولیس گل زد تا قرمزها در تقابل با پدیده به جای 3 امتیاز به کسب یک امتیاز قناعت کنند.

هافبک پدیده طی ادوار ششم تا یازدهم لیگ برتر پیراهن پرسپولیس را پوشیده بود اما به قول خودش قسمت این بوده که دروازه قرمزها را در شرایطی حساس باز کند.

فرار از شکست در هفته اول

حسین بادامکی آخرین بار سه‌شنبه 11 مردادماه سال 1390 با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر گل زد. شماره 11 قرمزها در شرایطی که ملوان با گل دقیقه 75 مهدی دغاغله در آزادی پیش افتاده بود با گل دقیقه 78 خود هفته اول لیگ را به کام پرسپولیسی‌ها شاد کرد. این آخرین گلی بود که بادامکی دقیقا 4 سال قبل برای قرمزها به‌ثمر رساند.

این‌که بادامکی در لیگ یازدهم با گل دقیقه 78 خود پرسپولیس را از شکست در هفته اول رقابت‌ها رهاند، یک نکته است و این‌که 4 سال بعد با گل دقیقه 17 خود عامل تساوی پدیده با قرمزها لقب گرفت نکته‌ای دیگر.

از سال‌های کم‌گل تا درخشش برابر استقلال

به گزارش مشرق، حسین بادامکی بعد از ترک اردوی قرمزها در پایان لیگ یازدهم، زیاد گل نزد. این هافبک 33 ساله ابتدای لیگ دوازدهم به انزلی رفت. حسین 30 بازی برای ملوان انجام داد اما موفق به گلزنی نشد.

بادامکی فصل بعد راهی پدیده خراسان شد تا 5 بازی در لیگ دسته اول انجام دهد. حسین طی این دیدارها یک گل به نیروی‌زمینی (هفته دوم دقیقه 18) زد.

کاپیتان حال حاضر پدیده، سیزدهمین دوره لیگ برتر را در صبا سپری کرد. بادامکی 13 بازی انجام داد اما طی 10، 12 دقیقه بازهم گل نزد. در لیگ چهاردهم طلسم شکست. حسین در 28 بازی برای صبا به میدان آمد و طی 2222 دقیقه تلاش 3 گل زد. بادامکی در دیدار برابر تراکتورسازی (هفته بیستم) 2 گل زد هرچند که شاگردان صمد مرفاوی 2-3 شکست خوردند.

هافبک صبا در ایستگاه 28 لیگ 14 برای سومین بار گل زد. این بار استقلال امیر قلعه‌‌نویی با گل‌های جاسم کرار و سجاد شهباززاده از صبا جلو بود که حسین در دقیقه 76 یکی از گل‌های آبی‌ها را جبران کرد.

بادامکی: 3 ماه گذشت اما برنامه‌ای نداشتم

حسین بادامکی که آخرین بار جمعه 11 اردیبهشت ماه سال 1394 یعنی دقیقا 3 ماه قبل دروازه استقلال را باز کرده بود، به پرسپولیس گل زد تا بگوید: «اصلا توجهی به این نداشتم که 3 ماه قبل به استقلال گل زده بودم. من یک هافبک هستم و چندان شرایط گلزنی پیدا نمی‌کنم. شاید باید بگویم طرح و برنامه‌ای نبود بلکه قسمت این بود که بعد از استقلال به پرسپولیس هم گل بزنم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس