مهاجم فصل جدید پرسپولیس در المپیک لندن بلای جان تیم‌ملی امید اسپانیا شد و دروازه داوید دخیا را با ضربه‌ای 3 امتیازی باز کرد.

مهاجم جدید پرسپولیس دخیا را خجالت داد + عکس و جدول عملکردگروه ورزشی مشرق - مهاجم هندوراسی پرسپولیس هر چه در عرصه ملی موفق بوده در سال‌های اخیر فوروارد موفقی برای باشگاه‌های آمریکایی و آرژانتینی نبوده است.

جری ریکاردو بینگتسون با بلندی قامت 187 و مسلط به زدن ضربات با پای راست می‌تواند به کار پرسپولیس بیاید.

مهاجمی که در تیم‌ملی المپیک کشورش هم درخشیده است. با تمام این اوصاف نتیجه بررسی عملکرد جری در عرصه باشگاهی کمی تامل برانگیز است.

مهاجمی که در المپیک لندن بلای جان تیم‌ملی امید اسپانیا شد و دروازه داوید دخیا سنگربان منچستریونایتد را با ضربه‌ای 3 امتیازی باز کرد در چهار سال اخیر آن‌ چنان که باید و شاید در MLS آمریکا و سری A لیگ آرژانتین گلزن نبوده است.

آقای 26 گله فوتبال هندوراس

جری ریکاردو 28 ساله در لیگ برتر هندوراس عملکردی قابل قبول داشت تا به واسطه کارنامه قابل دفاعش راهی MLS آمریکا شود.

جری در فصل 2010 - 2009 برای ویدا در لیگ کشورش 13 گل زد. هر چند که در نهایت ویرا روی پله هفتم جدول 10 تیمی مسابقات ایستاد.

ریکاردو فصل بعد برای ویرا 12 گل زده بود که در میانه راه به موتاگوآ پیوست. تیم جدید جری هم «مدعی» قهرمانی نبود. با این حال ریکاردو برای موتاگوآ طی یک نیم فصل 14 گل زد.

به این ترتیب جمع گل‌های او در فصل 2012 - 2011 فوتبال هندوراس به عدد 26 رسید تا آقای گل شود.

مهاجم جدید پرسپولیس برای آقای گلی در لیگ هندوراس 5 پنالتی به ثمر رساند اما 21 گلش را در جریان بازی‌ها وارد دروازه رقبا کرد.

مهاجم جدید پرسپولیس دخه‌آ و ستاره بایرن را خجالت داده +جدول

7 بازی و 2 گل بین‌‌‌المللی

ریکاردو در فصل 2012 - 2011 قهرمانی کونکاکاف هم برای موتاگوآ به میدان رفت.

این مهاجم سیه‌چهره طی 7 دیدار وارد ترکیب اصلی تیمش شد تا در لیگ قهرمانان کونکاکاف 2 گل به ثمر برساند. جری پس از آن راهی لیگ حرفه‌ای آمریکا MLS شد تا برای نیواینگلند بازی کند.

گل نزن در آمریکا؛ هر 600 دقیقه یک گل!

مهاجم تازه وارد پرسپولیس طی سال‌های 2012 تا 2014 برای نیواینگلند در MLS 37 بازی انجام داد. ریکاردو 2239 دقیقه پیراهن این تیم آمریکایی را بر تن کرد تا 4 گل به نیویورک RB، کلومبوس کرد، شیکاگو فایر و هوستون دینامو بزند.

بینگتسون به طور متوسط در MLS هر 559.7 دقیقه یک گل به ثمر رسانده است و این برای یک مهاجم عملکردی مطلوب به شمار نمی‌رود.

نیمکت‌نشین همیشگی در آرژانتین

فورواردی که قرار شده این فصل برای پرسپولیس به میدان بیاید، نیم فصل لیگ 2014-2013 راهی سری A لیگ آرژانتین شد.

ریکاردو به طور قرضی راهی بلگرانو ‌شد تا طی 9 مرتبه شانس پوشیدن پیراهن این تیم را به‌دست‌ بیاورد. هر چند که کادر فنی بلگرانو در 16 دیدار جری را به نیمکت ذخیره‌ها چسباند و فقط 255 دقیقه به او فرصت بازی داد.

در فصل اخیر لیگ برتر آرژانتین شرایط برای ریکاردو از قبل هم بدتر شد. این مهاجم فقط 6 بار آن هم در دقایق پایانی برای بلگرانو وارد زمین شد تا روی هم 63 دقیقه فرصت بازی پیدا کند.

جری در مصاف با ریورپلات 11 دقیقه بازی کرد و این یکی از فرصت‌های بزرگی بود که کادر فنی بلگرانو- به زعم خود- در اختیارش گذاشت.

مهاجم جدید پرسپولیس دخه‌آ و ستاره بایرن را خجالت داده +جدول

فاتح دروازه دخه‌آ و اسپانیا در المپیک

بی‌شک یکی از مهم‌ترین گل‌های زندگی فوتبالی جری در المپیک لندن به ثمر رسید.

ریکاردو در المپیک لندن یکی از بازیکنان بزرگسال هندوراس بود که در گروه D رقابت‌ها حضور داشت.

این مهاجم در دیدار اول هندوراس برابر مراکش یک فوق‌ستاره بود. لوئیز فرناندو سوآرز سرمربی کلمبیایی تیم به ریکاردو فضای کافی را در پیشانی خط حمله هندوراس داده بود که بتواند حرکات طولی و عرضی‌اش را بارها و بارها تکرار کند. در نهایت هم شماره 11 هندوراس در دقایق 56 و 65 (پنالتی) دو گل به مراکش زد تا بیشترین سهم را در ثبت تساوی 2-2 تیمش برابر رقیب داشته باشد.

در دیدار دوم اتفاق خارق‌العاده‌تری رخ داد. این‌بار اسپانیا با ستاره‌های پر تعدادش انتظار هندوراس و هم تیمی‌های جری را در شهر نیوکاسل می‌کشید. اسپانیا تا دل‌تان بخواهد بازیکن سرشناس داشت.

درون دروازه داوید دخیا گلر حال حاضر منچستر یونایتد ایستاده بود که احتمال پیوستنش به رئال مادرید وجود دارد. در خط دفاع جوردی آلبا حضور داشت که مدافع همیشه حاضر در ترکیب بارسلوناست. خاوی مارتینز هم آن روز برابر ریکاردو بازی کرد. مدافع-هافبکی که به مونیخ رفت تا عنوان گرانترین بازیکن تاریخ باشگاه بایرن را تصاحب کند.

مهاجم جدید پرسپولیس دخه‌آ و ستاره بایرن را خجالت داده +جدول
به این نفرات خوان‌ ماتا هافبک منچستر یونایتد، ایسکو طراح میانه میدان رئال مادرید و کوکه هافبک ارزشمند اتلتیکو مادرید را هم اضافه کنید که در تقابل با هندوراس و ریکاردو به میدان آمدند. 3 سال و 3 روز قبل یعنی یکشنبه 8 مرداد سال 91 ریکاردو فقط 7 دقیقه وقت نیاز داشت تا سازمان دفاعی اسپانیا و ستاره‌هایش را به هم بریزد. ماتادورها آن روز با زانو زدن برابر ضربه‌ جری امیدهای‌شان برای صعود هم بر باد رفت تا در نهایت ژاپن تیم اول گروه شود و هندوراس تیم دوم.

خجالت دادن اومانیا

بینگتسون در جام جهانی برزیل گل نزد. این مهاجم 90 دقیقه برابر سوییس و اکوادور فرصت هنرنمایی داشت اما هندوراس و ریکاردو به ترتیب 3-صفر و 2-یک برابر این دو رقیب شکست خوردند.

در دیدار برابر فرانسه هم یک نیمه فرصت به مهاجم پرسپولیس رسید تا شریک شکست 3 بر صفر تیمش باشد.

جری قبل از آن در مسابقات انتخابی‌ جام جهانی طی 890 دقیقه 9 گل به کوبا (2)، کانادا (3) آمریکا، مکزیک (2) و کاستاریکا زد. گل‌های ریکاردو به کوبا، آمریکا و کاستاریکا 3 امتیازی بود.

جری در دیدار با مکزیک هم با گل دقیقه 80 خود برابر مکزیک عامل تساوی 2-2 مسابقه شد تا روی هم 10 امتیاز مستقیم برای صعود تیمش به جام جهانی گرفته باشد.

ریکاردو در آخرین بازی برای OK کردن بلیت سفر به ریو در دقیقه 65 بازی با کاستاریکا گلزنی کرد آن هم روی پاس فوق‌العاده اسپینوزا.

جدول عملكرد باشگاهي جري ريكاردو در 4سال اخير

سال

تيم

ليگ

تعداد بازي

حضور در تركيب اصلي

گل زده

مجموع دقايق بازي

توضيح

2012

نيواينگلند

MLS آمريكا

13

10

2

942

به نيويورك‌RB و كلومبوس‌كرو گل زد

2013

نيواينگلند

MLS آمريكا

17

12

1

1061

دروازه شيكاگوفاير را در دقيقه62 با گل 3امتيازي باز كرد

2014

نيواينگلند

MLS آمريكا

7

1

1

236

در دقيقه1+90 به هوستون دنيامو گل زد

2014

بلگرانو

برتر آرژانتين

9

2

1

255

16بازي روي نيمكت نشست

2015

بلگرانو

برتر آرژانتين

6

-

-

63

مقابل ريورپلات 11دقيقه به ميدان رفت

2015

نيواينگلند

MLS آمريكا

-

-

-

-

چون قرضي به آرژانتين رفته بود، به نيواينگلند برگشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • شایان ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    0 0
    ستاره بایرن؟!!! منظورتون ستاره منچستره دیگه
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    0 0
    منظور گرانقیمت ترین هافبک مدافع تاریخ باشگاه بایرن مونیخ خاوی مارتینز است که در آن بازی روی گل هندوراس محو شده بود.
  • محمد ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    0 0
    بازیکنانی که در تیم ملی کشورهای گمنام درخشش دارن بخاطر کار گروهی تیم هستش و تیمشون یک دست هستن و البته ناشناخته. نمیگم بازیکن بدیه اما در مورد اومانیا هم وقتی قبل از اومدنش تحلیل میکردن ما فکر کردیم عمرا یک گلم نخوریم
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    0 0
    واسه بایرن نستومنچسترخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • مهیاردشتی حق ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    0 0
    بابا،آخه چقدر بدبختیم ما،،استقلالیها میرن از اروپا ماشین گلزنی میارن که دویستا دویستا گل زده،ما میریم بازیکنی میاریم که تو پنج سال دوتا گل زده اونم پنالتی،،اخه این چه وضعشه،؟هنوز لیگ شروع نشده مثه سالهایه قبل رفتیم زیر استقلالیهاتوجدول سیدجلال که توهفته اول در تیم منتخب انتخاب شد،آقایون باسوادمون گفتن نمیخانش،آخه مگه میشه با کفشگری مفشگری،بنگر چنگر رفت نیمه بالای جدول،آقا من دیگه بریدم خسته شدم،پانزده سال از عمرم پای این تیم سوخت،دریغ از دیدن یه فقط یک بازی توفینال آسیا،فقط زبونمون چهل ساله الکی ،برااینکه کم نیاریم درازه،
  • شایان ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    0 0
    ناشناس چرا داری محمل میبافی خود مشرق تصییح کرد اونوقت شما داری میگی مارتینز بود!!!!!!! تازه اگرم بوده باشه اون موقع بایرنی نبود خدایا ما را از جهل برهان
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    0 0
    ماشین گلزنی اخر فصل خواهیم دید بابا ماشین اتوبوس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس